לא יאמן? יאמן! מ.ס אשדוד נשארה בליגת העל

כבר אמרו הם ירדו. אז אמרו. אבל אשדוד עם 5 ניצחונות ב-7 משחקים נותרה. בליגת העל. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה וניצלה הפסד 2:0 של מכבי פ"ת להפועל ת"א שירדה. לא להאמין? תאמינו.
לא יאמן? יאמן! מ.ס אשדוד נשארה בליגת העל
חוגגים יתרון. עוביידה ויחזקאל. (צילום: טוטו פוטו)

המילה "בלתי ייאמן" הופיעה שוב ושוב בלקסיקון של מ.ס אשדוד בתקופה האחרונה ובוודאי השבוע. אשדוד חזרה משום מקום, מירידת ליגה בטוחה, למצב שניצחון במחזור האחרון יאפשר לה אולי להישאר בליגה. הייתה חייבת לנצח, לקוות למעידה שלמכבי פ"ת וקרית-שמונה, אבל גם להישאר בחיים. היא ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ונשארה עם ניצחון 5 מתוך 7!!! לא ייאמן? ייאמן. פ"ת ירדה.

כך היא פתחה. פתחה בכל הכח לחפש שער בכל מחיר. הבראן (6) בעט כדור מסוכן, שטקוס הדף ולא היה מי שימשיך את הריבאונד. 3 דקות אח"כ זה היה בשער! כדור חופשי 25 מטרים משער חיפה, דן ביטון בעט, הכדור פגע בשחקן חיפה, שטקוס שוער האורחת הדף ועוביידה כבש. 0:1. שער של הישארות?

חטאב כובש (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד הקשיבה לתוצאות במגרשים האחרים ושמעה כי קרית-שמונה מובילה ופ"ת בפיגור. אולי בגלל זה אלה היו הדקות דווקא של הפועל חיפה. ברדע עוד גלש (18) לרגלי ורמוט ומנע שער בטוח. מ.ס אשדוד הייתה חייבת להתעורר. חוזז מהפועל חיפה בעט מ-20 מטר (34) מעל השער. אז'ובל (39) ניסה מהאוויר וג'ראפי עצר. אשדוד ירדה עם 0:1 ובינתים היא בליגת העל.

דן ביטון לא מוותר (צילום: טוטו פוטו)

המחצית השנייה נפתחה יחסית רגוע. התוצאה הספיקה לאשדוד, כל עוד במושבה הפועל ת"א הובילה על אשדוד. אשדוד הגיעה למצב טוב (62) כשגורדנה מתוך הרחבה לא איפס את הרגל ובעט מעל לשער. אבל הלחץ כנראה שיחק תפקיד. ראינו את זה בהחמצה של שגיב יחזקאל (70) שמול השוער בעט לידיים שלו. עברה דקה ושוב יחזקאל והפעם גם חוסר המזל שיחק שהכדור פגע בקורת חיפה. חוסר המזל כמעט הפך לממשי כשנס זמיר (75) כמעט השיווה.

שגיב יחזקאל מאוכזב אחרי החמצה של שער. (צילום: טוטו פוטו)

זה הגיע. לא שער, אלא ההודעה מהמושבה. לידור כהן הורחק שם והשאיר את פ"ת בעשרה שחקנים 10 דקות לסיום מול הפועל ת"א.אבל הלחץ הרג. ואז זה הגיע הפועל ת"א  כבשה. אשדוד נשארת. נותרה דקה. הדקה עברה כמו שנה….אבל נגמרה. אשדוד נשארה.לא להאמין. תאמינו! זה קרה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, מושל, עוביידה, ברדע, גיל כהן, גורדנה, אווסו, דן ביטון (לינגאנה, 90), הבראן (רייכרט, 77), יחזקאל, דוד (קויטה, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך