תאונה חזיתית בין שני אופנועים, שני פצועים, אחד מהם קשה

התאונה ארעה בשבת בצהרים, ביציאה הצפונית מהעיר. לפי מד"א אחד מרוכבי האופנוע שנפגע הובהל במצב קשה להמשך טיפול בביה"ח תל השומר עם פגיעה רב מערכתית. הפצוע השני נפגע קל.
תאונה חזיתית בין שני אופנועים, שני פצועים, אחד מהם קשה

תאונה לא פשוטה בין שני רוכבי אופנוע ביציאה הצפונית מהעיר, בשבת בצהרים. אחד מהם, גבר כבן 60, הובהל במצב קשה להמשך טיפול מידי בבית החולים תל השומר, עם פגיעה רב מערכתית.

צוותי הצלה הגיעו למקום.

אחד מעדי הראייה שנכח במקום סיפר כי אחד הרוכבים שנפצע היה זקוק לטיפול, מה שמלמד שפציעתו אינה קלה ואחד האמבולנסים שהגיעו למקום פינה אותו. מאוחר יותר נודע כי הוא פצוע קשה.  למקום הגיעו צוותי הצלה שונים שפעלו מיד לטפל בשניים. אחד הנפגעים בין 50 במצב קל, טופל במקום.

אחד האופנועים שהיה מעורב בתאונה.

ממד"א נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תאונה בין אופנוע כבד לקטנוע בדרך ניר גלים סמוך ליציאה הצפונית מאשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 2 פצועים, בהם: גבר כבן 60 במצב קשה, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית מפונה לתל השומר, וגבר כבן 50 במצב קל עם חבלות בגב ובגפיים לאסותא אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך