בוחבוט לפני הפועל חיפה: ״נעשה את הבלתי ייאמן״

התייחס למשחקה של הקבוצה ביום ראשון (20.30, הי״א) מול הפועל חיפה ועל סיכויי ההישרדות של מ.ס אשדוד בליגת העל ושל יריבותיה.
מאמן מ.ס אשדוד
סוגר מעגל עם בניון. בוחבוט

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק החשוב ביותר שלה העונה, מול הפועל חיפה (20.30, הי״א) משחק שיקבע אם תישאר בליגת העל. אבי בוחבוט התייחס למשחק החשוב, במסיבת עיתונאים, שנערכה, היום שישי.

בוחבוט:
" אנחנו אומרים כל הזמן שלקחנו תרמיל גדול, שמנו אותו על הגב ויצאנו למסע ושמנו את הדברים הכי משמעותיים בו, אנרגיות ודברים טובים. בדרך עברנו לא מעט דברים טובים ופחות טובים אבל הגענו לבאר ונצטרך לשתות את המים".

בנוגע ליריבות אשדוד, מכבי פ״ת וקרית שמונה: "יש לי רק דבר אחד לומר והוא לשחקני מ.ס אשדוד. שיגיעו למשחק כמו שהוא לפתח תקווה ולטדי ולא היה פשוט. כשאתה מנצח הדברים מסתדרים ואני מאמין שכך יהיה. לא מאמין בקבוצות שלא יתנו את ה-200 אחוז גם נגדנו ואני לא רואה את זה פסול. נבוא עם לב אחד וננצח. יש פה אווירה מדהימה ונעשה את הבלתי יאומן".

בוחבוט סיים את דבריו בראייה לעתיד: ״ נעשה את הדבר הנכון שזה לנצח ונמשיך להפגש עוד הרבה שנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך