קרוב רחוק

מכבי ראשל"צ קטעה רצף של שבעה הפסדי חוץ עם 66:93 גדול על מכבי אשדוד/באר טוביה, שקירב אותה מאוד לרבע גמר הפלייאוף והרחיק את אשדוד משם, שהייתה קרובה מרחק ניצחון על ראשל"צ. רק הכתומים היו על המגרש ובתצוגה מוחצת וחד-צדדית ברחו לניצחון 66:93, כאשר בשיא ההפרש עמד על למעלה מ-50 נקודות!
קרוב רחוק
סטול רודף אחרי הכדור. וכמו אשדוד לא מוצא אותו. (צילום: לירון מולדובן)

מכבי אשדוד/באר טוביה הגיעה במומנטום מצוין עם רצף הניצחונות הכי ארוך שלה העונה, בעוד מכבי ראשל"צ אחרי לא פחות משבעה הפסדי חוץ רצופים. "הדולפינים" עוד פתחו טוב והובילו 9:15, אבל במשך שני רבעים וקצת רק הכתומים היו על המגרש ובתצוגה מוחצת וחד-צדדית ברחו לניצחון 66:93, כאשר בשיא ההפרש עמד על למעלה מ-50 נקודות.

קרטר מקבל מהיו"ר אסולין מגן על 1,000 נקודות במדי הקבוצה (צילום: לירון מולדובן)

המשחק שהיה צמוד בבע הראשון ברח לאשדוד והפער רק הלך וגדל. ברבע האחרון בלייזר וטישמן מראשל"צ קבעו יתרון שיא של 53 נקודות, לפני ש"הדולפינים" החלו להילחם על כבודם ובהובלת עבו וקרטר צימקו ל-89:51, אחרי סל של חיים. פמברטון ופליישר המשיכו למזער נזקים, דוברת עלה וקלע בצד השני וקרטר ועבו המשיכו במלאכת הצמצום, 93:66 בסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך