גבר דקר את בת זוגתו ונעצר ע"י שוטרים לאחר מאבק קשה

תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל, מנעה פציעה חמורה יותר של תושבת אשדוד שהוכתה ונדקרה על ידי בן זוגה (33) בו בעת שצו הרחקה עומד נגדו. בסוף השבוע האחרון הוגש נגדו לבית המשפט כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו על ידי חטיבת התביעות המשטרתית
גבר דקר את בת זוגתו ונעצר ע"י שוטרים לאחר מאבק קשה

בתאריך 2.4 פרץ באישון ליל החשוד אל דירת בת זוגתו שהחלה נמלטת מפניו אל חדר המדרגות שם השיגה החשוד והחל תוקף אותה באלימות קשה תוך שמורה לה לשמור על השקט. בהמשך לכך הוכנסה המתלוננת בכוח חזרה אל הדירה שם הוביל אותה החשוד אל המטבח, נטל סכינים והחל פוגע בה תוך שהיא מתגוננת בשארית כוחה מפני מעשיו ונדקרה מספר פעמים בפלג גופה העליון.

שוטרים שהוזעקו למקום ושהו בסמוך, נתקלו בדלת הבית הסגורה אך תושייתה של האישה שהצליחה לפתוח את מנעול הדלת על אף ניסיונותיו של החשוד למנוע זאת ממנה, אפשרו לשוטרים להתגבר על התנגדות החשוד ולהיכנס אל תוך הדירה ולהשתלט על החשוד. לאחר מעצרו, תוך שגם השוטרים הותקפו, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

ביום חמישי האחרון לאחר שהושלמה מלאכת החקירה, הגישה חטיבת תביעות לכיש לבית המשפט כתב אישום חמור מלווה בבקשה למעצרו עד תום ההליכים של החשוד.

שעות ספורות לפני כן נמסר לחשוד צו הרחקה שניתן על ידי בימ"ש בו נקבע כי על החשוד להימצא 200 מטר לפחות מדירת מגוריה של אשתו. בפני השוטרים שמסרו לידיו את צו זה השיב החשוד כי מעתה ישהה בבית הוריו אך זמן קצר לאחר מכן הגיע החשוד, בניגוד לאמור בצו, לביתה של בת זוגו תוך שנכנס דרך חלון הבית וביקש ממנה בתחנונים שתישאר עמו ולא תדווח על מעשיו כעת למשטרה.

לאחר זמן קצר עזב החשוד את הדירה ודיווח אודות מעשיו אלו הועברו לידיעת המשטרה. בשל חומרת המעשה תוך הפרה בוטה של צו בימ"ש שהובא לידיעתו הן רק זמן קצר לפני כן ובשל הסיכון הרב במקרים מעין אלו, הוצבה ניידת שיטור בקרבת הבית תוך שביצעה סריקות לאיתורו של החשוד.

אכן, זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על אלימות במקום לאחר שהחשוד הגיע שוב דרך חלון סלון הבית וניידת שכאמור שהתה בסמוך, הגיבה במידי וחתרה למגע תוך נחישות רבה, פעולה שהביאה ככל הנראה להצלת חייה של המתלוננת שנפצעה באורח בינוני ופונתה בשל פציעתה להמשך טיפול רפואי בבית החולים ולמעצרו של החשוד והעברתו אל תחנת המשטרה.

צילום תמונת: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך