מפקד המחוז במשטרה בפגישה עם ראש עיריית אשדוד ובכירי העירייה

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אירח היום את מפקד המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ניצב יורם סופר, לפגישת עבודה ראשונה מאז נכנס ניצב סופר לתפקידו. בפגישה נכחו מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ שמעון נחמני, מפקד תחנת המשטרה באשדוד, מנכ"ל עיריית אשדוד מר אילן בן עדי ומנהל אגף הביטחון בעיריית אשדוד מר אריה איטח
מפקד המחוז במשטרה בפגישה עם ראש עיריית אשדוד ובכירי העירייה
מפקד מחוז דרום קרדיט דוברות המשטרה

בפתח הישיבה איחל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הצלחה למפקד המחוז וציין בפניו את חשיבות השת"פ בין המשטרה לעירייה שהפך להיות מודל ברמה הארצית, וכל זאת במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושב.

במהלך ישיבת העבודה הוצגו נתוני העשייה ואופן הטיפול והמענה המקצועי לפניות המתקבלות, הן על ידי גורמי המשטרה והם על ידי מחלקת הביטחון בעירייה. "עם נתונים כאלה ובהיקף כזה של אירועים יש חשיבות רבה לשיתופי הפעולה ויכולת שלנו לספק מעטפת ביטחונית לתושב", ציינו הנוכחים בישיבה. מפקד המחוז במשטרה ציין בדבריו כי- "שיתוף הפעולה הניכר בין המחוז הדרומי ובכלל זה מרחב לכיש במשטרה תוך שינוי וגידול באוכלוסייה יחד עם רמת מוכנות והיערכות לעתיד, הן ערובה מובטחת להצלחה שמטרתה היא הגברת תחושת ביטחונו של האזרח, תושב העיר".

במהלך הפגישה לאור הנתונים שהוצגו ע"י נציגי המשטרה, בשנים האחרונות אשדוד מדורגת בצמרת הערים בישראל במדד תחושת הביטחון. "ההשקעה הגדולה ושיתוף הפעולה עם המשטרה מצליחים ליצור את אותו רצף ביטחון לאורך כל השנה", ציין ראש העיר והוסיף- "נתוני התחנה לשנה החולפת, המצביעים על ירידה משמעותית כמעט בכל סוגי העבירות והפשיעה באשדוד, הם תוצאה של עבודה נהדרת שמבצעת תחנת המשטרה באשדוד, בשיתוף הביטחון העירוני, המוקד העירוני ויחידות הפיקוח, הבאים לידי ביטוי בטיפול בעבירות רכוש, רעש והפרעה לסדר הציבורי, פשיעה ואלימות, המשפיעות על איכות החיים שלנו" אמר ראש העיר והודה לכל העושים במלאכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך