פארק הייטק אשדוד – על התוכנית ומה צפוי

בימים אלו מתקיימות עבודות בניה ופיתוח בעיר אשדוד כאשר המטרה היא הקמה של פארק היי-טק רחב ידיים, אשר יתפרש על פני שטח של 133 דונם ויקבל את פניהם של הבאים אל העיר מן הכניסה הדרומית
פארק הייטק באשדוד
פארק הייטק באשדוד

המיקום של פארק ההייטק באשדוד נחשב למיקום מעולה מכיוון שהוא נבנה בצמוד לתחנת הרכבת בעיר וליד בית החולים "אסותא".

הפארק יכונה גם קרית ההייטק החדשה באשדוד מכיוון שהוא יכיל עשרות בניינים המיועדים למטרות של מסחר ועסקים, בדגש על תחום ההיי-טק שהולך ומתפתח מדי יום בארצנו ובעולם כולו.

מה צפוי להיות בפארק ההיי-טק של אשדוד?

העיר אשדוד נמצאת באזור מעולה בארץ, היא ממוקמת בין המרכז לדרום ומאפשרת גישה משני הכיוונים למגוון רחב של אנשים ולקוחות פוטנציאלים.

פארק ההייטק יהיה המתחם היחיד בעיר שיאכלס את תחום ההייטק בצורה נרחבת ויאפשר גישה נוחה מכל קצוות המדינה. חברות מוכרות ומשפיעות במשק ובתעשייה הישראלית רכשו שטחים בפארק, עוד בטרם סיום בנייתו. מדובר בחברות כמו אלבטק, התעשייה האווירית, טלירן ועוד.

עדיין ישנם מבנים ומשרדים למכירה בפארק עסקים החדש באשדוד וניתן למצוא שם נכסים אטרקטיביים והטבות משמעותיות בארנונה. למעשה, ההטבות בארנונה זהו אחד היתרונות הבולטים וכך גם חברות קטנות יותר או מתחילות יוכלו לעבוד ולגור באזור ולמצוא בו פתרון דיור ותעסוקה מעולה.

מעבר לאותם מבני תעשיה, הייטק ומסחר – בפארק ניתן יהיה למצוא גם מגוון רחב של עסקים נוספים כמו בנקים, דואר, חנויות נוחות ועוד. כל אלו נועדו להעניק את מירב הנוחות לשוהים ולעובדים בפארק ולאפשר להם להתנהל מבלי לצאת מתוכו ולהתרחק ממנו.

מדובר בקריה גדולה שתבנה על פני אלפי מ"ר ותכלול עסקים טכנולוגיים שונים. ניתן להתרשם מן התכנית של הפארק ולהבחין כי הוא יהיה בנוי באופן מושלם, תוך כדי התייחסות לסביבה הקיימת ושמירה על האזורים הטבעיים שקיימים באזור ואמורים להשתלב בבניה ובפיתוח של הפארק. עוד פרטים על הפארק החדש באשדוד.

מחירים ועלויות של משרדים ונכסים בפארק ההייטק של העיר אשדוד

עבודות הבניה והפיתוח בפארק ההייטק בעיר אשדוד יתקדמו בקצב מסחרר, תוך חודשים ספורים ניתן יהיה לראות את הפריחה של האזור מבחינה זו. חשוב להבין כי הקמת הפארק תביא לתעסוקה רבה לתושבי העיר והסובבים אותה, מדובר בכ-30 אלף מקומות עבודות חדשים.

עקב כך, הביקוש והדרישה לרכישת נכסים ומשרדים באזור גבוהה והמחירים משתנים בהתאם לסוג הנכס / הבניין והמשרד. ניתן לבדוק את הנושא לעומק מול הקבלן האחראי ולוודא מהן האופציות העומדות בפני הרוכשים או המשקיעים הפוטנציאליים.

כמובן שרכישת "על הנייר" תהיה זולה משמעותית מאשר רכישה של נכס בנוי וקיים ורצוי לקחת זאת בחשבון. מדובר בפרויקט שקיבל אישור מהעירייה וממועצת העיר וכעת הוא יוצא אל הדרך.

מידע על משרדים למכירה בפארק החדש בעיר אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך