שם וייס לגליל

ספנסר וייס קלע שיא קריירה נגד האקסית גלבוע/גליל וסידר למכבי אשדוד/באר טוביה ניצחון בית חשוב, 86:94. הפער מהמקום שמוביל לפלייאוף: נקודה בלבד
שם וייס לגליל
וייס. 27 נקודות מול האקסית.

בפעם הקודמת שספנסר וייס פגש את קבוצתו הקודמת הפועל גלבוע/גליל, הוא התקשה מאוד בקליעה והחטיא את כל 7 זריקותיו מעבר לקשת. הפעם לקח לו רבע אחד להיכנס לעניינים, אבל מהרגע שהוא התחיל להפגיז אי אפשר היה לעצור אותו ובעזרת שיא קריירה במשחק מרשים מאוד שלו, חזרה מכבי אשדוד/באר טוביה רשמית למאבקי הכניסה לפלייאוף עם ניצחון 86:94. הפער מהמקום המוביל לפלייאוף הוא נקודה כעת.

אשדוד מאוד לא יציבה בתוך המשחקים, אבל בשבועות האחרונים היא מוכיחה שיש לה מספיק כלים ויכולות כדי לנצח גם כשהיא עושה "חצי עבודה". אם בבאר שבע ובהיכל קבוצת שלמה היא נרגעה מאוד אחרי מחצית ראשונה נפלאה, הפעם היא התעוררה בפיגור 14 ברבע השני והרימה את הרמה בהתקפה. פרט לוייס, קיבל ברד גרינברג תרומה חשובה מהספסל מג'וש קרטר שהחל את הקאמבק ומליס שושי היציב שרשם דאבל-דאבל שני השבוע.

ניצחון שני ברציפות מאז חזר. סטול.

אשדוד סגרה את הרבע השלישי ביתרון קטן, 70:71. דאנק של שושי וקליעות עונשין של טולפסן השלימו ריצת 0:10  של אשדוד, מילר   מילר צימק ל-85:80 בשלשה.  וייס המשיך את הערב הנהדר שלו עם תיקון החטאה של שושי, שלשה של קלי שמרה את המשחק פתוח אבל שתי קליעות עונשין של גיבור הערב וייס סגרו את הסיפור, 86:94 בסיום.

מכבי אשדוד/באר טוביה: וייס 27 (6-9 לשלוש, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות), טולפסן 17 (6-9 לשתיים, 1-7 לשלוש), שושי (7-12 מהשדה, 10 ריבאונדים) וקרטר (4-10 מהשדה, 5-8 מהקו) 15 כ"א, סטול 12 (40 דקות, 8 אסיסטים, 6 איבודים), לוי 8 (4-12 מהשדה, 7 ריבאונדים). כן שותפו: פמברטון ופליישר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך