אחת האמהות המעורבות בתגרה במקיף ד', החליטה להגיש תלונה במשטרה

הידיעה הבלעדית שפורסמה ב"אשדוד אונליין", על תגרה המונית בה היו מעורבות אמהות ותלמידות בביה"ס התיכון מקיף ד', עורר הדים בתוך ומחוץ לביה"ס. אחת האמהות שביתה ספגה מכות תגיש מחר, חמישי, תלונה. הורים אחרים יגישו כנראה גם הם. המשטרה תפתח בחקירה לאחר הגשת התלונות.
משטרת ישראל

הידיעה ב"אשדוד אונליין", על התגרה ההמונית בביה"ס מקיף ד', עורר הדים רבים בתוך ביה"ס ומחוצה לו. גם במחלקת החינוך בעירייה בדקו את הנושא. ההורים שמעורבים, שתי אמהות וסבתא אחת וכן הבנות המעורבות בתגרה משכבת ח' ו-י', הזומנו לשיחה אצל מנהלת ביה"ס.

אחת האמהות סיפרה כי אין בדעתה להשתיק את הנושא וכי היא תפנה כבר מחר, חמישי, לתחנת המשטרה ותגיש תלונה בעניין מאחר וביתה ספגה מכות איומות, חלקן בתוך ביה"ס. לדבריה יש עוד הורים שיעשו זאת. אם וכאשר תוגש תלונה, המשטרה תפתח בחקירה, כי היא מחויבת.

בתיכון מקיף ד', ניסו להרגיע את המצב ולנסות לפתור את כל הבעיות בתוך ביה"ס בצורה משמעתית. אבל כמו שזה נראה הגשת תלונות תגרום לחקריה של ההורים, תלמידים וגם מצוות ביה"ס שיצטרכו להגיע להעיד.

 

תגרה המונית בין הורים ותלמידים באחד המקיפים בעיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך