תגרה המונית בין הורים ותלמידים באחד המקיפים בעיר

האלימות ארעה היום, שלישי, בצהרים. מה שהתחיל במכות בין תלמידות מחוץ לביה"ס, נמשך אל הקניון הסמוך ומשם לתוך המקיף'. בתגרה לקחו חלק לפחות 3 מבוגרים ותלמידות מביה"ס. לאחת התלמידות נשברה שן. המשטרה אישרה כי הוזמנה ניידת.
בקרוב: פרסומות בצ'ט של פייסבוק

תגרה גדולה והמונית באחד מהתיכונים הידועים בעיר אשדוד. תגרה בה היום מעורבים תלמידות והורים והתגרה התפתחה גם בין הורים שהיכו תלמידות, וגם בין התלמידות עצמן. המהומה ערכה זמן רב, עד שהוזמנה ניידת.

המדובר במקיף ד' בעיר. תלמידות שכבת ח' ותלמידות שכבת י' הגיעו לעימות מילולי מחוץ לביה"ס. אחת התלמידות מכיתה י' הוכתה. היא וחבורתיה ככל הנראה התקשרו והגיעו שתי נשים, על פי טענת אחת האמהות שהוכתה לדבריה אף היא, המדובר היה באמא וסבתא, של ילדה שלא הוכתה, משכבת י', אבל נכחה במקום הארוע.

השתיים ככל הנראה היכו את  את חלק מבנות שכבת ח', שהיו מערובות בהכאת התלמידה משכבת י'.  מספר מתלמידות ח' ברחו לקניון לב אשדודהסמוך, אבל השתיים השיגו אותן גם שם. ככל הנראה הן התחבאו בתוך חנות והמוכרות גוננו עליהן. משם הבנות רצו לתוך בית הספר וגם שם המשיכה התגרה עם האמא והסבתא. אחת הבנות מכיתה ח' שהוכתה, ברחה לשירותים והתקשרה משם לאמא שלה.

האמא הגיעה והיא טוענת כי שתי המבוגרות קפצו עליה וגם כאן נמשכה התגרה הפעם בין האמהות והסבתא. המורים שהיו במקום לא הצליחו להפריד ובמשך שעה ארוכה הייתה מהומה. לבסוף לאחר צעקות מכות וצרחות, בהן עוד ילדות ספגו מכות ולאחת מהן ככל הנראה נשברה שן, הגיע הניידת שהוזמנה. ההורים התכנסו לתוך חדר המנהלת ושם השוטרים הודיעו כי מי שמעוניין יגיש תלונה ומשם יימשך הטיפול. כרגע לא הוגשה תלונה, אבל לא ברור אם זה לא יקרה מחר. מהמשטרה אושר כי אכן הייתה תגרה ואכן הוזמנה ניידת למקיף ד'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך