אביב הגיע פסח בא…

ארון הבגדים זקוק לריענון? לא יודעים איך להיפטר מריחות לא נעימים ...? חברת אס. סי. ג'ונסון מציעה טיפים ועצות לריענון וסידור הארון. כיצד לבחור את הריח המתאים ועוד כמה דברים שלא ידעתם על חוש הריח
אביב הגיע פסח בא...
כיצד לבחור את הריח המתאים ועוד כמה דברים שלא ידעתם על חוש הריח

לקראת הפסח והניקיונות. חברת אס. סי. ג'ונסון, מייבאת ומשווקת לישראל את המותג הבינלאומי גלייד (glade) – ניחוחות  לארון ורייד ג'ל מונע עש בניחוח לבנדר. מציעה, טיפים ועצות כיצד לרענן ולסדר את ארון הבגדים ולהעניק לו ניחוח נעים ומפנק.

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב, ופתאום שוטף אתכם ניחוח של לחם חם מהמאפייה הקרובה, ומיד אתם נשטפים בגל של זיכרון שלוקח אתכם הרחק לילדות לבית של סבתא ביום שישי? או שאתם מהלכים במסדרונות המשרד וקולגה עובר לידכם עם ריח של בושם טוב שתופס אתכם וגורם לכם לחשוב עליו כל היום? זהו טיבו של חוש הריח – הוא שוטף אותנו בזיכרונות עזים ומסוגל לגרום לנו לחוות שוב סיטואציותֿ מהעבר ואפילו אחראי ללא מעט החלטות שאנו מקבלים כמו בחירת מאכלים, ואף בחירת בני זוג.

 

המדע מסביר זאת בכך שחוש הריח הוא הראשון שהתפתח אצל האדם ובניגוד לשאר החושים שמחוברים למוח בדרך עקיפה, הוא מקושר באופן ישיר לשני חלקים משמעותיים במוח: האמיגדלה – חלק במוח המעורב בתהליכים של זיכרון, למידה אסוציאטיבית, ויסות רגשי ועוד – ווההיפוקמפוס – חלק במוח האחראי על יצירת זיכרונות חדשים. הערוץ הישיר של חוש הריח לשני החלקים הללו במוח, הופך אותו לכלי רב עוצמה להצפה של זיכרונות בצורה חיה.

 

באף האנושי קיימים כ-6 מיליון קולטנים, המתחלקים לכ-400 סוגי טיפוסים שונים. משך החיים של רצפטור הוא כ-60 יום.בעבר העריכו את מספר הריחות שאדם יכול להבחין ביניהם ב-10,000 אך מחקר חדש מעריך שהמספר גדול בהרבה. ההערכה עבור בעלי חוש ריח לא מפותח מתחילה ב-70 מיליון ריחות ועבור בעלי חוש ריח מפותח ביותר מעריכים כי יש יכולת הבחנה בין 10 בחזקת 31 ריחות, וההערכה עבור אדם ממוצע היא של 10 בחזקת 12 (טריליון( בדומה לחושים אחרים, הרגישות לריח דועכת עם הגיל.

 

חוש הריח על פי מחקר של ד"ר לביא סקונדו וד"ר קובי סניץ מהמחלקה לנוירוביולוגיה במכון ויצמן אומר כי לכל אדם יש תפיסת ריח ייחודית, שניתן להבדילו מאחר.

אס סי ג'ונסון רייד בניחוח לבנד נגד עש המחיר 13 שח צילום אפרת אשל (Custom…

מצ"ב טיפים לסידור וריענון ארון הבגדים:

 

סידור ארון הבגדים זה משהו שלא כולנו אוהבים לעשות – אבל, מה שבטוח כשעושים ומסדרים אותו תרגישו טוב יותר. מומלץ להתחיל מבגדים כאלו שלא לבשתם במהלך העונות האחרונות, ומבגדים שכבר לא ממש מתאימים לגופכם. ולפנות אותם ולא לתת להם לתפוס מקום יקר.

כיום יש שקיות ואקום שניתן לשמור בתוכם בגדים שאתם אוהבים אך,  לא מתאימים למידתכם הנוכחית ולא עדכניים או טרנדים. לסגור ולשמור עד לפעם הבאה… על מנת לשמור על איכות הבגדים ושלמותם עד לעונה הבאה, מומלץ להכניס לתוך שקית האחסנה גם רייד ג'ל מונע עש בניחוח לבנדר .

 

אל תתנו לבגדים שאינכם לובשים להיות בחזית המדף בארון, כי אז, זה ייתן תחושה של ארון מלא בבגדים אך, לא בשימוש. אם רכשתם בגדים תנו להם להיות במדף נפרד ובחזית. כיום ניתן לסדר בקלות את הארון ולרכוש קופסאות יפות ומעוצבות שיעניקו לארון משהו ססגוני ויפה ובכל קופסא הכניסו גרביים , חגורות, צעיפים, תחתונים חולצות טריקו, בגדי ספורט, אקססוריז  וכו.

 

גלייד מיני ג'ל ניחוח מרכך כביסה  – מתאים לכל עונות השנה . מעניק לבגדים בארון ניחוח מתמשך של מרכך כביסה רך ומלטף.  לאנשים שאוהבים ריחות של פריחה, גלייד מיני ג'ל בניחוח חבצלות ופרחי בר . מתאים בעיקר לעונת האביב והקיץ ומעניק לבגדים ניחוח מרענן ואביבי. המחיר ממוצע לצרכן: 8.00 ₪ ליחידה.

 

ורייד ג'ל מונע עש בניחוח לבנדר מיועד לשמור על שלמות הבגדים מפני עש בארון הבגדים או באחסנת בגדים לתקופה ממושכת . מוצר במרקם ג'ל עדין ובניחוח לבנדר מוכר ואהוב . המחיר ממוצע לצרכן: 13.00 ₪ ליחידה.

 

את מגוון מוצרי "גלייד" ו"רייד" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך