עיצוב שחור – לבן הטרנד המוביל בעולם העיצוב

חברת אלוני משיקה: סדרות אריחים חדשות בשחור - לבן וגם –טיפים לעיצוב נכון בשחור לבן
עיצוב שחור - לבן הטרנד המוביל בעולם העיצוב
סאוונה אמיליה 15 על 15 מחיר 260 שח למר | צילום: יחצ חול אלוני אריחים

אחד הטרנדים הבולטים בעולם העיצוב הוא השילוב העל זמני, הנצחי של הצבעים הקונטרסטים שחור ולבן. זוהי קלאסיקה שיוצרת דרמטיות וחללים מאוד אלגנטים עם אמירה נחרצת.

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה קולקציות חדשות  של אריחי גרניט פורצלן לחיפוי ולריצוף בשחור – לבן.

סאוונה אמיליה 15 על 15 מחיר 260 שח למר | צילום: יחצ חול אלוני אריחים

לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום רכש קרמיקה בחברת אלוני:  " נוכל לראות העונה שימוש באריחים בהדפסה דיגיטלית בשחור לבן, אריחים מעוטרים באיורים גרפים, גאומטריים, אומנותיים וכו' הן לחיפוי והן לריצוף. הסדרות החדשות מציעות מגוון צורות ודוגמאות המשלבים שחור ולבן וניתן לרצף באמצעותה משטח אחד ואחיד מאותה דוגמא, כמו גם לעשות מיקס ולשלב כמה דוגמאות ליצירת עניין ועומק . האריחים מוסיפים עניין בכל חללי הבית ."

מחיר:  

החל מ 260 שח למ"ר.

סאוונה אמיליה 15 על 15 מחיר 260 שח למר | צילום: יחצ חול אלוני אריחים

להשיג בלעדית ברשת אלוני

המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום קשרי אדריכלים בחברת אלוני

מנדבת טיפים לעיצוב בשחור לבן:

אלוני אריחים סדרת וילג מידה 15 על 15 מחיר 260 שח למר | צילום: יחצ חול

הבינו את הצבעים– שחור הוא דרמטי, קר, עוצמתי, קודר ויוקרתי. לבן הוא טהור, נקי, פשוט ומואר. לבן מחזיר אור וכך מגדיל את החלל, שחור "בולע" אור ועלול ליצור תחושה של חלל קטן. לכן, אם אין לכם תקרה גבוהה או בית גדול במיוחד, כדאי שתבחרו בלבן כצבע בסיס לקירות ולריצוף ובשחור לצבע הריהוט והאביזרים.

בחרו סגנון– התחילו בהגדרת הסגנון שלכם והמשיכו משם לבניית קומבינציות מתאימות עיצוב בשחור – לבן יכול להוביל למראה דרמטי בסגנון הבארוק או למראה מינימליסטי, נקי ומודרני –אפשר גם לשלב בין הסגנונות.

אלוני סדרת פאטצוורק 20 על 20. מחיר 400 שח | צילום: יחצ חול

הקפידו על איזון  – עומס של פריטים בשחור יבלע את האור ויהפוך את החדר למאורה קודרת. עודף לבן יצור מראה ערום. רצוי להשתמש בשילובי השחור והלבן במינונים מדויקים ומחושבים.

נגיעות של צבע – רהיטים, אקססוריז, טקסטיל או כתמי צבע יבלטו במיוחד על רקע חדר המעוצב בשחור-לבן. שלבו צבעוניות וצרו אווירה צעירה ומלאת אנרגיה. אם משתמשים באריחים המשלבים את הצבעים שחור ולבן על קיר – להשלמת מראה וינטאג' רצוי לשלב עם רצפת פרקט אגוז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך