למה אין דין עוטף עזה כדין רחוב אלנבי בתל אביב?

תגידו, מישהו מכם מופתע ששוב יורים עלינו מעזה? מה, אנחנו צריכים טיל בעזריאלי בכדי להבין שאין עם מי לדבר וגרוע מזה, אין עם מי לדבר על שלום? על הפסקת לחימה?. היה ברור שאחרי הטיל שנורה על תל אביב ונשאר ללא תגובה, יבוא טיל נוסף... ולמה אין דין עוטף עזה כדין רחוב אלנבי בתל אביב. הטור הזה יחזור על עצמו בעוד... כשהטיל הבא יפגע פה שוב
סידי

קודם כל אני לא מתכוון להתלהם פה ולהגיד, תכבשו את עזה. יש מחיר לא פשוט לכבוש את עזה. אני לא מדבר רק על המחיר הקשה שנשלם בנפש, אני מדבר על אוכלוסייה בת כ-2 מיליון בני אדם (פלוס מינוס, תלוי את מי שואלים), שצריך לשלוט עליה ולנהל אותה. למרות שהם מאוד ירצו את זה, במקום שלטון החמאס. אז בואו נהיה ריאליים. אפשר בשיחת סלון לצעוק, "מלחמה", "לכבוש", "לחסל", אם אתה צריך לקבל החלטה, כמו ראש ממשלה, זה אחרת. אחרי שהבהרנו את זה, נמשיך.

אי אפשר להמשיך ככה, פשוט אי אפשר. לא צריך להיות מומחה למזרח התיכון לדעת כשנורה טיל על תל אביב לפני כשבועיים, שהוא ייפול שוב, הפעם במקום אחר. ישראל שתקה, התקפלה וחטפה. לצערי זו השפה שמבינים אנשי החמאס בעזה. כח יענה בעוד יותר כח. לא מעניין לי את המקום עליו אני יושב (ורציתי להגיד איבר אחר), אם זה ג'יהאד אסלמי שהוא ארגון טרור סורר, שירה, או חמאס ארגון טרור שולט. כל 10 אנשים שם פותחים ארגון לקבל חלק מכספי הפרוטקשן שאנחנו משלמים לחמאס לא לירות עלינו. לא להאמין. אבל באמת לא מעניין לי את השמאלית. ברגע שיורים טילים, רקטות מרגמה, צריך לפעול בכל הכח. אחרת זה לא ייגמר. וזה לא ייגמר אנשים.

אז מה אני מציע? אם אני נגד כיבוש רצועת עזה? אהה זה פשוט מאוד. להתחיל לירות על מתקנים של חמאס, ג'יהאד אסלמי וראשי הארגונים. תגידו יורים? אני אחזיק את הבטן לא לצחוק. יורים על מתקנים ריקים? שמעתם? ריקים! בעוד הם יורים על ישובים לפגוע במי שאפשר, אנחנו מודיעים להם, מקישים בגג עם טיל, נותנים זמן התארגנות ואז יורים על מקומות ריקים! מדינה מטומטמת, על גבול הלא נורמאלית. רגע יש עוד פתרון.

אריאל שרון ז"ל, עד שיצא מעזה, מצא לזה פתרון. הוא החל ב"חיסול ממוקד". ללכת על הראש של המנהיגים. אף אחד מהם לא הוציא את ראשו מהפחד. הוא הוריד אחד אחרי השני. הם הבינו מהר שיש "ראיס" בישראל שמדבר בשפה הנכונה והורידו לחץ. אבל עכשיו ראש הממשלה (שיש טוענים שאין לו תחליף? אז הוא אל?) לא עושה את זה. למה ? תשאלו אותו. איך יכול להיות שיחיא סינוואר, ראש הזרוע הצבאית של חמאס יורה עלינו, משבש את חיינו, את שלום ילדנו ובסוף צועד בגלוי ב"צעדת השיבה". שם תורידו לו את הראש ותראו שבמקום שיבה, עושים עליו שבעה… הבא בתור יבין, שאם הוא יגזים, אז גם הוא יקבל בראש. תאמינו לי יהיה פה שקט.

אבל אנחנו צריכים איזה טיל על עזריאלי, איזה אסון בקנה מידה לאומי. חבל שזה המצב. אני לא מגלה את אמריקה, אבל דין עוטף עזה כדין תל אביב. מה זה? רק שנופל בתל אביב זה פוגע בישראל? למה כשנופל בשדרות זה לא ישראל? זו מדינה אחרת? כמה שנים זה כבר, 13 שנה? די כבר. מרגמה אחת על העוטף צריכה להיענות כאילו נורה טיל על רחוב אלנבי בתל אביב. הגיע מצב שיש אנשים שחס וחלילה מתפללים שיפול על תל אביב, קרי מרכז הארץ, כמו שנפל באזור השרון השבוע, בכדי שתהיה תגובה. אנחנו זוכרים את צחי הנגבי אומר שלא נורא, אז נפל בעוטף, או משהו כזה? מה אתם חושבים, בצד השני לא רואים את הדברים?

תגידו לי אתם, אם אתם הייתם יודעים שכל יום אתם תפגעו בדלת של השכן ולא יעשו לכם כלום, לא תמשיכו? אתם תזהרו רק לא לפגוע לו במרפסת כי זה מפריע לו. אז אם נסביר את האנלוגיה, מבחינת החמאס אזור הדרום זה בסדר כי ישראל מגיב בכאילו וקצת פנימה בישראל, תל אביב, השרון, אז זה מסוכן עבורם. אבל למה שלא ימשיכו? הרי זה עובד להם מעל עשור?

ואל תתבלבלו, בסופו של דבר זה כסף. וואלה הדולר הוא הדת הכי חזקה שיש והוא גם ירוק, כמו הצבע הקדוש באסלאם. חמאס, שמנהל כמו ארגון טרור ומאפייה אחת גדולה עם מקורבים לצלחת שמקבלים יותר מאשר המרוחקים ממנה, רוצה כל הזמן עוד מזוודות עם כסף. התחיל ב-15 מיליון דולר, מבקשים 16 ועכשיו 20 מיליון. ממש פרוטקשן ומה עושה ישראל? מגדילה את התגובה? לא. מגדילה את המזוודות ומעבירה שוב ושוב. כל טיל עולה המחיר, אז שישלמו את המחיר תושבי הדרום, זה בסדר. אז זה ממש לא בסדר. זה אפילו בגדר אסון לאומי. כסף תמורת שקט? מה אנחנו מדינה או עסק שחושש מעבריין? ולא אמרתי מילה על המהומות האחרונות בשטחים נגד שחיתות החמאס. מה עשו בחמאס? ירו על ישראל, ישראל הגיבה ועכשיו הציבור בעזה העביר את הכעס אלינו. שיטה ידועה. רב המרצחים ערפאת היה עושה את זה פעמיים בשבוע, על בסיס קבוע.

ב-9 באפריל יש בחירות. אולי תזכרו את זה? לא אומר לכם למי להצביע, אבל תזכרו מה שקורה היום. חס וחלילה אל תתבלבלו, אני לא נגד הממשלה הזו, אלא נגד המדיניות שלה כלפי עזה. הגיע הזמן לא לחכות שחמאס ינהל את העניינים, הגיע הזמן להבהיר לחמאס שאנחנו פה לחיות, אם הם רוצים לבחור במוות, זו הבחירה היחידה שנאפשר להם… ונאחל להם גם בהצלחה בעניין.

די הגיע הזמן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך