"הגיע הזמן שתושבי אשדוד ישלמו פחות על מוצרים טובים בתחום הפארם"

ביום ראשון הקרוב ייפתח בקניון הסיטי, סניף חדש של רשת Good Pharm. הרשת מוכרת מגוון גדול של מוצרי טיפוח, טואלטיקה, מוצרים לתינוקות, מוצרי ניקיון, תרופות ללא מרשם רופא ועוד. מדובר בסניף ה-14 בישראל והראשון באשדוד שיביא בשורה חדשה של מחירים הנמוכים בעשרות אחוזים, שאינם מוכרים לצרכן האשדודי. ברשת שותף איש העסקים רמי לוי. הזכיין המקומי אור שחר: "זו חוויית קנייה לא מוכרת. הגיע הזמן שתושבי אשדוד יבינו שאפשר לשלם פחות על מוצרים טובים בתחום הפארם"
"הגיע הזמן שתושבי אשדוד ישלמו פחות על מוצרים טובים בתחום הפארם"

לא הגיע הזמן לשלם פחות על אותו מוצר, או אפילו מוצר טוב יותר? ברור שכן. הגיע הזמן שהציבור באשדוד יבין את זה. ביום ראשון זה קורה. הסניף הראשון של Good Pharm, רשת המוכרת מגוון גדול של מוצרי טיפוח, טואלטיקה, מוצרים לתינוקות, מוצרי ניקיון ותרופות ללא מרשם רופא, החברה שמביאה בשורה ומהפכה לעולם הפארם, יפתח בעיר. רשת שמאפשרת לשלם במחיר לכל כיס, על מוצרים שברשתות פארם אחרות גובים סכומים גבוהים יותר בעשרות אחוזים.

מדובר בסניף ה-14 של Good Pharm, בה שותף איש העסקים רמי לוי (והראשון באשדוד). הסניף ישתרע על כ-150 מ"ר מרובעים בקניון הסיטי, במתחם המזון. Good Pharm היא רשת פארם חדשה שנכנסה לשוק הישראלי ומתחרה בכל רשתות הפארם, והיא הכי זולה בענף, עם מוצרים מהטובים שיש בתחום.

כמה זול? רוצים דוגמא? בבקשה: על דיאודורנט ספיד סטיק תשלמו 13.90 שקל ב-Good Pharm  במקום 29.90 אצל המתחרים. מופתעים? יש עוד. "מי פה" במחיר של 15.90 שקלים, כשאצל המתחרים הוא 29.90. הבנתם? ואלה רק דוגמאות קטנות. תבואו יש עוד.

אור שחר, הזכיין באשדוד: "אני מזמין את תושבי אשדוד לחוות חווית קנייה שלא מוכרת במחירים שלא מכירים. המדובר במהפכה בתחום הפארם שהגיעה לאשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך