הדרבי של הדרום אדום

הפועל באר שבע/בני שמעון נהנתה מבכורה מוצלחת של ווטסון ובהובלת סווינג וברון ברחה למכבי אשדוד/באר טוביה במחצית השנייה, 84:99. אשדוד עם הפסד שלישי ברציפות.
קרטר מטביע
קרטר מטביע מול רות'בארט (צילום: לירון מולדובן)

במשך כמעט שלושה רבעים, הדרבי הדרומי הערב (שני) בין מכבי אשדוד/באר טוביה להפועל באר שבע/בני שמעון היה צמוד והפכפך וניתן היה לפנטז על מותחן נוסף כמו בגביע ווינר סל. אלא שאז העולה החדשה פתחה מבערים, רצה 3:21 והפכה את דקות הסיום לגארבג' טיים בדרך לניצחון שלישי העונה בכל המסגרות על "הדולפינים", 84:99 בהיכל הקריה.

לאחר מחצית צמודה שהסתיימה בתוצאה 48:49, הגיע הרבע השלישי. ג'ונסון חדר את ההגנה הצהובה ויצר גם לעצמו וגם לחבריו, אלא שסטול צלף פעמיים מבחוץ בצד השני והוריד את הפער לנקודה בלבד, 64:63. באר שבע עברה להתקדם באחדות וקליעות עונשין של ווטסון וג'ונסון הגדילו ל-63:68. סווינג וקולמן השיגו סלים קלים, קרטר צימק מהקו אבל שלשה של סווינג חתמה את הרבע ביתרון 67:76 לאורחים.

סווינג. הראשון שנכנס לעניינים (צילום: לירון מולדובן)

המומנטום מסיום הרבע השלישי נמשך לתוך הרביעי עם דאנק של ווטסון ושבע מהירות של ברון שקבעו הפרש שיא, 67:85. וייס עצר את הריצה מהקו וטולפסן הוסיף שלשה, אלא שווטסון המשיך להרשים ובדקות טובות מאוד הגדיל ל-72:92 באמצע הרבע הרביעי. טולפסן קצת צמצם פערים, אבל המילה האחרונה הייתה של ווטסון החם שסגר פרמיירה יפה עם סל ופאול, 84:99 בסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך