קיץ לוהט מצפה לחובבי הספורט!

רשמית הקיץ יחל בעוד רק כ- 3 שבועות. גם בתי הספר ייצאו לחופשת הקיץ בקרוב. אך ברשות הספורט העירונית,לא ממתינים לרגע האחרון, וכבר השלימו כמעט לגמרי את התוכניות לפעילויות ספורט מגוונות באתרים שונים ברחבי העיר.

ובעיקר,באופן טבעי, במקום הטבעי ביותר: שפת הים. מדיניות העירייה וראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ,להפעיל ככול שניתן את כל האוכלוסייה ובמיוחד את בני הנוער מיד לאחר סיום הפנינג ההליכה השנתי שיתקיים השבוע ב-4.6.15 ישלימו ברשות את ההכנות האחרונות והתוכנית תצא לדרכה. אז מה מצפה לשוחרי הספורט השנה ? בני חזקיה-סמנכ"ל הרשות ונדב אלחרר שירכז את הפעילויות מפרטים:
ב-2 מוקדים: במגרשי הקטרגל בחוף הקשתות ובמגרש מתנ"ס חרצית שברובע ח' יופעל "מגרשאור".

במסגרת זאת,המשותפת לרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות,ייערך טורניר קטרגל לגילאי 13-18 לבנים בשתי קבוצות גיל בשעות הערב לאור זרקורים. המטרה המוצהרת של פרוייקט זה הינה מתן מענה ואפשרות לבני נוער "להוציא קיטור" ואנרגיה חיובית על המגרש, במקום שוטטות ללא מטרה. מרתון הזומבה הסוחף מאות נשים ו..גברים, יתקיימו אחת לשבוע לאוהבי הז'אנר, בפארק אשדוד ים. במתקני ומגרשי הספורט של רשות הספורט בחוף הקשתות(ליד מסעדת "החוף") יתקיימו טורנירים לאורך חודשי יולי-אוגוסט בכדוריד חוף (בשיתוף אגודת הפועל אשדוד)קטרגל חוף וכדורעף חוף( גם לנשים) לא ייעדר גם טורניר לספורט האופנתי הצובר תאוצה ברחבי העולם הלא הוא "הפוצ'יוולי" השילוב הברזילאי של כדורגל וכדורעף.

השנה,תורחב המסגרת וישולב גם ענף הכדורסל. במגרשי הכדורסל של פארק אשדוד ים ייערך בחודש יולי טורניר "הסטריטבול" שבו יתחרו קבוצות בנות 3 שחקנים על סל אחד. מרשות הספורט נמסר, כי הפרטים המלאים,התקנונים ומועדי ההרשמה יפורסמו בכלי התקשורת המקומיים בשבועות הקרובים.

מיקי רוזנברג-מנכ"ל הרשות ביקש לנצל ההזדמנות כדי להעביר מסר לתושבים: "רשות הספורט חושבת על היתרונות והמגבלות של חודשי הקיץ החמים. ובהתאם הכנו תוכניות המתאימות לכל גיל. ראש העיר תומך בפעילות גופנית כמרכיב בריאותי חשוב ביותר.אני מצפה מהתושבים לצאת וליטול חלק בפעילות המתאימה להם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך