בשני בכורה מחודשת לנמרוד לוי באילת

מספר 10 לוי
לוי. שוב במדים הנכונים.

שתי קבוצות במאזן הפוך יתמודדו בשני בהיכל בגין באילת, שם הפועל "מול הים" אילת המקומית מהמקום הרביעי תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה העשירית (18:35, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: עופר מנהיים, ניר מאירסון, גיא סימאני). נמרוד לוי חתם באשדוד עד תום העונה ויערוך הופעת בכורה מחודשת בשורות "הדולפינים".

מכבי אשדוד קיוותה לטפס לשמינייה המובילה, אבל ספגה הפסד בית 80:79 להפועל גלבוע/גליל. ליס שושי היה מצוין עם 20 נקודות, 15 ריבאונדים ושתי שלשות קריטיות במאני טיים, אלא שקליעת עונשין של דוראנד סקוט בצד אחד ואיבוד של ג'וש קרטר לחואקין שוכמן בצד השני סידרו לאדומים ניצחון שני העונה על אשדוד.

מכבי אשדוד נוצחה בכל חמשת משחקיה האחרונים בחוץ, אחרי שפתחה את העונה במאזן 1:3 מחוץ להיכל הקריה. "הדולפינים" רשמו ניצחונות כפולים על עירוני נהריה, בני הרצליה ועירוני נס ציונה, אבל נגד כל שאר הקבוצות השיגו ניצחון בודד מ-13 משחקים (בבית על הפועל ת"א). במחזור שעבר הם מסרו רק 17 אסיסטים לעומת 25.5 בארבעת משחקיהם הקודמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך