יועץ משכנתא למסורבי משכנתא – זה רק מרטין בוקסדורף מעל 10 שנים

אחד המצבים הכי מורכבים בעולם זה כאשר אדם מגיע לבנק לבקש משכנתא והבנק לא מאשר. זה מכניס אותך לסחרחורת רגשית שמוציאה אותך מהריכוז והורסת לך את התוכניות. כאשר זה קורה, צריכים להביא מומחה משמעותי שיצליח להציל את המצב ולהצליח להשיג משכנתא.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני מטפל במקרים של מסורבי משכנתא בבנקים. המטרה שלי היא להשיג לכם משכנתא בבנק כל שהוא, אפילו שהבנקים לא רוצים לתת משכנתא לכם. אני נכנס לתמונה והולך במקומכם לטפל בנושא מול הבנקים, כאשר אתם מגיעים רק בסוף לחתום על המוצר המוגמר.

איך הדברים עובדים?

למעשה הדברים מאוד פשוטים. אנחנו צריכים לשבת יחד בערך שעה במטרה להכין את כל הרקע. כלומר, אנחנו יודעים שהבנקים מסרבים לכם, לכן ככל הנראה יש דברים לא טובים בעבר הפיננסי שלכם. היעד שלנו הוא להכין דברים מנוגדים, שיהוו משקולת נגד ויהיו הדברים החיוביים שאנחנו נציג לבנקים במטרה לאשר לנו משכנתא. אני קורא לזה שיטת המאזניים.

שיטת המאזניים אצל מסורבי משכנתא:

השיטה שלי היא שיטת המאזניים, כאשר מדברים על משכנתא של מסורבים, אנחנו יודעים שיש בעיה מאוד גדולה בדרך כלל והמטרה שלנו היא לאזן את הדברים עם דברים חיוביים.

אז המאזניים הם למעשה שתי כפות גדולות כאשר על כף אחת יש את פשיטת הרגל, המטרה שלנו היא לבנות על הכף השנייה דברים טובים שיכולים לשכנע את הבנקים כן לאשר לנו משכנתא למרות הבעיות. אז מה יכולים להיות הדברים הטובים שמונחים על הכף השנייה.?

דברים טובים?

הדברים הטובים הם יכולים קודם כל להיות כל דבר שאתם מצליחים לחשוב עליו, קידום בעבודה, משכורת גבוהה, הכנסות יציבות מאותו מקום עבודה במשך הרבה זמן, חשבון תקין ללא הלוואות, עבודה מכובדת עם תפקיד מכובד, חיסכונות בחשבון וכל דבר חיובי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו.

למה בעצם אנחנו צריכים בכלל דברים טובים? הסיבה היא שאלו משמשים בתור הטיעונים שלי. אני מגיע לבנק והם כבר סירבו לתת משכנתא לזוג מסוים. המטרה שלי היא להגיע ולשכנע אותם שצריך לתת בכל זאת משכנתא. אני חייב להגיע עם טיעונים טובים מאוד כדי להכריח את הבנקים לתת בכל זאת משכנתא. הטיעונים האלו הם הסיבה שבגללה אני מצליח לשכנע את בנקים למרות חוסר הרצון שלהם.

איך עובד התהליך?

ברגע שיש לי את הטיעונים ואת הדברים בכתב, אני ניגש לאנשי הקשר שלי בבנקים ומתחיל לנהל איתם משא ומתן על המשכנתא. הבנקים מבקשים מסמכים והסברים על מנת להבין האם ניתן לאשר משכנתא לאנשים? התפקיד שלי הוא לשכנע את הבנקים שאין שום סיכון לתת משכנתא לאנשים האלו למרות שהיו סירובים.

אני עושה את כל מה שרק ניתן, טוען את כל הטיעונים, נותן את כל התירוצים וההסברים על מנת להשיג לכם משכנתא. אני לעולם לא מוותר ותמיד נלחם כדי לקבל אישור משכנתא. לצערי אני לא תמיד מצליח אבל אני לעולם לא מוותר ואף פעם לא עוזב את הבנקים עד שהם לא מאשרים משכנתא לאנשים שאני עובד עבורם. אם אתם נמצאים במצב שבו אתם מסורבים כרגע בבנק ואתם רוצים מומחה שיהיה לצידכם, אני האיש שלכם.

מרטין- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך