השכרת במה קטנה למופעים

במקרים רבים יש צורך בהשכרת במה קטנה למופע או לאירועים שונים. היתרון הגדול שלה הוא העובדה שהיא ניידת וכך אפשר לשנע אותה ממקום למקום באמצעות רכב ייעודי בקלות יחסית
השכרת במה קטנה למופעים

השכרת במה קטנה

השכרת במה קטנה מתאימה לאירועים עסקיים בהם מפתיעים את העובדים במופע של סטנד אפ או מופע מוסיקלי, מגיע מרצה שמעביר הרצאה מרתקת או יש נאומים של המנהלים. באירועים פרטיים נחשף לעיתים הקהל להופעת אורח, נאום או מופע של בעל השמחה שמרתק את כל הקהל.

בשני המקרים כדאי לבצע השכרת במה קטנה כדי להגביה את המקום כך שיהיה בולט וגבוה עבור כל הקהל שייהנה מהמופע. האורחים יושבים במיקומים שונים באולם המטרה היא שמכל זווית ראיה יראו את הבמה כיוון שהיא גבוהה במעט וכך יראו וישמעו את מה שקורה עליה.


העברת הבמה לאירוע

אפשר להעביר את הבמה לאירוע המתקיים בכל מקום, בטבע, בחצר גדולה או באולם סגור. הצוותים המקצועיים שלנו יסיעו את הבמה והיא תועבר במועד שנקבע למקום הרצוי, תוך ביצוע החיבורים הנדרשים כמו חיבורי חשמל או כל צורך אחר.


במה כחלק מקומפלקס באירוע

כשמקיימים אירועים גדולים בדרך כלל במרכזי הערים ולמען קהל גדול במיוחד, הבמה המרכזית אינה מספיק גדולה ולכן מוסיפים לה במה נוספת המשמשת עבור חלק מהנגנים, חלק מכלי הנגינה של התזמורת או עבור המנחים של האירוע.

השכרת במה קטנה היא חלק בלתי נפרד מהקומפלקס הגדול לאור הצורך במיקום הנוסף ולכן היא ממוקמת בצמוד אליה. באירועי ענק אפשר לחבר לבמה המרכזית כמה במות קטנות כשלכל אחת יש ייעוד משלה בהתאם לאופיו של האירוע.

הבמה שנראית קטנה ברגע הראשון, מכילה ציוד רב ויכולה לשמש לכמה אנשים כך שהיא משרתת נאמנה את מפיקי האירוע ופותרת עבורם בעיה טכנית גדולה אם הבמה הגדולה אינה מתאימה לגודלה של הלהקה המופיעה.


בניית ביתנים לתערוכות

המהות של בניית ביתנים לתערוכות היא להעמיק קשרי מסחר קיימים וליצור קשרים מסחריים חדשים עם לקוחות פוטנציאלים. ביתן בולט לעין עקב עיצוב יוצא דופן, מסקרן את הקהל והם מגיעים כדי לצפות בו ולקלוט את המידע המוצג בו.

הצוותים המקצועיים שלנו העוסקים בבניית ביתנים לתערוכות הם אנשים יצירתיים במיוחד כמו מעצבים גרפיים, אדריכלים, אנשי תאורה, מתכננים ואנשי הקמה שממציאים בכל פעם תכנון מפתיע בעיצוב ייחודי ובצבעים מגוונים ואופנתיים.

אפשר לבנות את הביתנים הללו בשפע של גדלים וצורות על פי גודלו של המתחם המוקצב לכל מציג בתערוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך