הבנק מסרב למשכנתא, האם הכול אבוד או שיש פתרון? מרטין בוקסדורף

פניתם לבנק שלכם לבקש משכנתא והבנק סירב? הלכתם לעוד בנק אחד והוא גם סירב? מה עושים מכאן, איך מתמודדים עם הדברים ומה האפשרויות בכלל?
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

שלב 1: להבין מה הבעיה

ברגע שהבנקים מסרבים למשכנתא, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנסות להבין מה בעצם הסיבה שמסרבים? הרבה יותר מדי פעמים אנשים מופתעים מזה שהבנקים מסרבים לאשר משכנתא ובכלל לא יודעים שהיו להם בעיות או לא יודעים שמה שהיה להם, זה בעיה.

בואו ניתן דוגמה שתמחיש את הדברים: נניח שלפני כמה חודשים הייתה תקלה וחזרו לכם כמה צ'קים בחשבון, נניח שכל הצ'קים יחד היו 10 אלף שקלים. הכול שולם לאחר כמה ימים והכל בסדר. לאחר חודשיים הייתה תקלה נוספת וחזרו עוד איזה שניים או שלושה צ'קים. גם זה סודר לאחר יומיים.

עכשיו, ישנם אנשים שמבחינתם זה דבר חמור, אבל ישנם אנשים ובמיוחד בעלי עסקים שלא רואים את הדבר הזה בתור חמור במיוחד. מבחינתם זה תקלה קטנה שנפתרה במיידי. אבל הבנקים לא רואים את הדברים בצורה כזו, ברגע שדבר כזה קורה, הוא אוטומטית נרשם במערכת BDI ומהווה בעיה משמעותית מאוד בקבלת משכנתא או כל דבר אחר למעשה.

שלב 2 : להתייעץ עם מומחה

אני אישית ממליץ לשאול מומחה במשכנתאות למסורבים, אבל גם אם לא מתחשק לכם להשקיע הרבה כסף, לכל הפחות תתייעצו עם מישהו שהוא מבין במשכנתאות ואתם סומכים על הדעה שלו. הדבר הכי גרוע שניתן לעשות במצב הזה, הוא לרוץ לכל הבנקים האחרים ולהגיש בקשות בכולם ולהישרף בכולם.

אני מציע בשלב הזה לקחת עצירה קטנה ולנסות להבין איך מתקדמים הלאה? הרי התוכנית הראשונית כבר נכשלה, עכשיו זה הזמן לשבת ולראות מה עושים הלאה..

שלב 3: מה החיובי ומה השלילי?

בשביל שתהיה אפשרות לקחת משכנתא למרות סירוב משכנתא בבנק שלכם, צריך להכין רשימה של דברים חיובים שיכולים להוות סיבה טובה לזה שהבנקים ירצו לאשר לכם משכנתא בכל זאת. הדברים הטובים צריכים להיות מספיק משכנעים כדי שהבנק יחליט למרות הכול לתת אישור.

מה יכולים להיות הדברים החיוביים?

דברים חיוביים יכולים להיות רבים, אבל הנה כמה מהם שיכולים לעזור. הכנסה קבועה מאותו מקום עבודה במשך הרבה זמן זה בהחלט דבר חיובי, הכנסה בתור שכיר של מעל לממוצע זה דבר גדול בהחלט. עבודה בחברה טובה זה יתרון ענק. חשוב לזכור, הבנקים אוהבים יציבות ואוהבים מאוד שכירים. כל בנק יעדיף לקוחות שהם שכירים ולא עצמאיים.

דברים נוספים יכולים להיות, מימון נמוך נדרש של המשכנתא, ערבים טובים שיכולים להיות חלק מהמשכנתא, בית נוסף שניתן לשעבד וכל דבר נוסף שאתם יכולים לחשוב עליו.

מי אני ומה אני עושה?

שמי מרטין בוקסדורף ואני כבר 10 שנים מטפל במשכנתאות של אנשים שהבנקים לא מאשרים להם משכנתא. מדי יום אני יוצא למלחמה מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שאני עובד בשבילם. אני לעולם לא מוותר להם ותמיד נלחם עד הסוף.

אם אתם נמצאים במצב שבו הבנקים לא מאשרים לכם משכנתא, אתם צריכים מישהו שיעבור בשבילכם את כל המלחמות מול הבנקים ויביא לכם משכנתא, כנגד כל הסיכויים. אני עושה את זה כבר עשר שנים ואשמח מאוד לעשות את זה בשבילכם.

מרטין- 0508116397

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך