אפשר לנצח את החרדה ואת הקולות הפנימיים!

נעים להכיר, אני בתיה כחלון – קואצרית, מטפלת בתת המודע ואקסס בארס, שמשלבת דמיון מודרך ו-nlp, שיטות מהירות עם תוצאות קסומות שמביאות לגוף ולנפש רוגע, שלווה וביטחון
אפשר לנצח את החרדה ואת הקולות הפנימיים!

את לימודיי התחלתי לפני מספר שנים, אך שיטה אחת שנקראת אקסס בארס כבשה אותי, בשנה האחרונה. מדובר בטיפול של 60 דקות שנעשות בשכיבה על הגב (מיטת טיפולים) ע"י העברת אנרגיה מהמטפל למטופל דרך 3 נקודות: ראש, כפות ידיים וכפות רגליים. שאר הטיפול ע"י עיסוי קל ועדין בראש המטופל. 32 נקודות אנרגיה שמשחררות את כל תפוסי המחשבה שלא משרתים אותנו בחיים.

כדי להבין את מהות העשייה שלי, אציג בפניכם מקרה מרתק שהתרחש בקליניקה שלי לאחרונה. באחד מהתהליכים שעברתי עם מטופלת, היה לה משבר בחיים שאינה הבינה מדוע הגיעה בגיל שלה, בסטטוס שהיא נמצאת, ודווקא ממקום שהיא מרגישה כל כך טוב, למצב של לחץ וחרדה בלתי פוסקים.

"יום בהיר אחד פשוט התעוררתי למציאות שונה", היא מספרת. "לחץ בחזה, רעידות בגוף, חוסר חמצן, חוסר תאבון, ובכי לא פוסק". היא כמובן ניגשה לרופאת המשפחה, אשר אבחנה ישר שהיא נכנסה לדיכאון וחרדה, והוסיפה שיש כדורים שמאוד מומלצים בשם ציפרלקס. הבחורה התנגדה נחרצות לכדורים פשוטים כמו אקמול, אז ציפרלקס? אבל איך? ממה? למה? ועוד כמה שאלות ששאלה את עצמה.

אותה מטופלת שמעה עלי מחברה קרובה שגם עברה תהליך אקסס משולב טכניקות nlp, והמליצה בחום. באותו היום כבר קיבלתי טלפון וקבענו טיפול דחוף. המטופלת הגיע אלי חסרת כוחות ודי סקפטית. למען האמת, איך מלחיצות על הראש כל מה שהיא מרגישה אמור להיעלם…
שוחחנו מעט על החיים, מה היא עושה בחיי היומיום, נקודות קלות על ילדותה. התחלנו את הטיפול, ביקשתי ממנה שלאורך כל הטיפול אם יש משהוא שמפריע לה, שתיידע אותי. היא עצרה אותי באזור השליטה. נקודת שליטה? כן, יש אחת כזאת על ראשנו ושם היא טענה שנגמר לה האוויר. ביקשתי נשימות עמוקות על מנת לשחרר את האזור כי על כל אזור מתמקדים 10 דקות. שאלתי אותה מה היא שליטה עבורה? ובאותו הרגע הכול התבהר לה. היא פריקית של שליטה, הכל עובר דרכה, הכל מנוהל על ידה בבית, אצל ההורים, עם הילדים, הבעל, העבודה וכו'. היא הוסיפה גם שמציעים לעשות במקומה, היא לא מוכנה… מחזיקה, לא משחררת.

בעזרת הנשימות, המשך הטיפול ונקודות ההפעלה מחדש, היא התעוררה והרגישה הקלה. לא סתם הקלה, החרדה לא הייתה שם, דיבור פנימי לא ניהל את ראשה. שקט… הראש עשה ריענון לקבצים שנמצאים בתת המודע, הקבצים השלילים נמחקו. אושר, חיוך, רצון להמשיך וקבענו טיפול לשבוע הבא….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך