5 טיפים לצביעת דירה במחיר זול

צביעת דירה היא אחת השיטות המומלצות לרענן את סביבת המגורים בדרך מהירה ומבלי להיכנס לחובות והרפתקאות שמאפיינות כל כך ענפי שיפוצים אחרים.
5 טיפים לצביעת דירה במחיר זול

ובואו לא נטעה – מדובר בשיטה שבמונחים של עלות מול תמורה תספק לכם את התוצאה הכי משתלמת.

יחד עם זאת, כדי לצבוע את הבית באופן הנכון וכדי לשמור על מסגרת תקציבית שפויה, יש לתת את הדעת למספר נקודות.

הצבע הטוב לא חייב להיות יקר

רוב האנשים שבאים לצבוע את ביתם, עושים את זה מתוך המחשבה שאם כבר עושים – צריך לעשות את זה באופן הכי טוב. זאת נקודת השקפה טובה מאוד שיכולה להבטיח לכם תוצאות חסרות פשרות אך גם להכניס אתכם להוצאות לא מוצדקות.

הסיבה לכך היא שבמקרים רבים אין הצדקה לרכישת צבעים יקרים במיוחד ומדובר בדרך כלל בגימיקים שאתם ממש לא צריכים.

אז איך אפשר לשלב בין הרצון לצבוע את הדירה בצבע איכותי ובלי לקרוע את הכיס? רכשו סוג איכותי אך לא את היקר ביותר. צבע אקרילי של החברות המוכרות יעשה את העבודה באופן מושלם.

צביעת דירה – עשו זאת בעצמכם

צביעת דירה היא לא פרוצדורה מורכבת ועם קצת כוח פיזי, ידיים טובות ורצון, אפשר להגיע לתוצאות מאוד יפות שלא רחוקות מצביעה של בעלי מקצוע מיומנים. חשוב לקחת בחשבון את היכולות שלכם ביחס לעבודה הנדרשת כך שתוכלו לנהל את הצביעה ושלא תמצאו את עצמכם בהסתבכות עם קירות מתפוררים.

חשוב להבין שכדי להגיע לתוצאות איכותיות, צריך להקפיד על כמה צעדים שמרביתם כלל אינם קשורים לצביעת הבית באופן ישיר. צעדים אלה כוללים:

  1. סידור של הדירה והכנת כל החדרים שמיועדים לצביעה על ידי הפינוי שלהם ופריסת גליל קרטון על הרצפה כדי למנוע לכלוך.
  2. תיקונים מוקפדים בקירות באמצעות חומר מילוי כמו שפכטל. שימו לב שהתיקונים יבוצעו בסבלנות מפני שהאיכות שלהם תקבע את גימור העבודה.
  3. צבעו בשתי שכבות לפחות תוך הקפדה על זמן ייבוש בין שכבות הצבע ושל חומרי המילוי בקירות.

בחרו בצבע לבן

יש כמה סיבות לבחור בצבע לבן. ראשית, הוא הצבע הכי אופנתי היום ומועדף על מרבית האנשים שעומדים לצבוע את הדירה.

יתירה מזאת, צבע לבן זול יותר מצבע בגוון כהה יותר ולבסוף, צבע לבן הרבה יותר פשוט לצביעה מפני שכמעט שאינכם צריכים לדאוג להבדלי צבעים ולחיתוכים שבין הקירות לבין התקרה.

ובקיצור – מסתבר שהבחירה היעילה ביותר תהיה בדרך כלל גם הכי יפה שתתאים לכל חלקי הבית האחרים ותאפשר לכם ליהנות מבית נקי, מואר ורחב.

בדרך כלל לא צריך לצבוע את התקרה

לעתים קרובות ובעיקר כאשר צובעים לבד, יש רצון לעשות את זה הכי טוב ואם כבר צובעים את הקירות, מדוע לא לצבוע את התקרה..?

צביעת תקרה אינה יקרה אך היא יכולה לקחת לכם הרבה זמן ופרט לכך, מדובר בעבודה פיזית. לפני שאתם ניגשים לצביעת התקרה תשאלו את עצמכם אם בכלל יש בכך צורך. זכרו שתקרה כמעט שאינה מתלכלכת ולכן התדירות של הצביעה תהיה בדרך כלל 1:3 כלומר כל 3 פעמים שבהם צבעתם את הקירות, צובעים את התקרה.

כמה יעלה לצבוע את הדירה עם צבעי?

יש מקרים שצביעה באופן עצמאי אינה האפשרות המועדפת ויתכן שתהיו מעוניינים להזמין בעל מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה. מומלץ לבחור בצבעי מומלץ שיבצע עבורכם את העבודה באופן מושלם – מהתחלה ועד הסוף לרבות סידור וניקיון הבית. על פי מחירון צביעת דירה העלות של שירות כזה יתחיל ב-900 ₪ ויעלה ככל שהעבודה מורכבת וגדולה יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך