מרטין בוקסדורף – האיש שישיג לך משכנתא אחרי שעברתם פשיטת רגל !

אחרי שעוברים פשיטת רגל ומתעוררים מהשקרים של עורכי הדין, שמבטיחים שהכול יהיה בסדר, מגלים עולם שבו הכול נגדכם והכול נסגר בפניכם. אחרי פשיטת רגל, הבנקים לעולם לא רוצים לתת הלוואות ובכלל לא רוצים לשתף פעולה איתכם.
מרטין בוקסדורף - האיש שישיג לך משכנתא למרות בעיות BDI

אני כבר לא מדבר על משכנתאות, שאת זה הבנקים בכלל לא רוצים לתת. כאשר כן רוצים בכל זאת לקחת משכנתא, צריכים לידכם מומחה אמיתי שיודע להגיע לבנקים ולהשיג מהם משכנתאות לאנשים שעברו פשיטות רגל, שזה דבר מורכב מאין כמוהו.

שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות, אני נלחם מול הבנקים במטרה להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטות רגל בכלל קיבלו סירוב משכנתא BDI, אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג לאנשים האלו משכנתאות.

יש היום הרבה מאוד יועצי משכנתאות שמבטיחים דברים כאלו ואחרים, אבל אין בהם כמעט מישהו שרוצה ומוכן לקחת על עצמו לקוחות שיש להם בעיות כבדות של BDI וגם יודעים לעשות עם זה משהו.

לעומת זאת אני כבר עשר שנים עובד רק עם אנשים שיש להם בעיות בי די איי הכי כבדות שרק ניתן לחשוב עליהן ובהרבה מקרים אני מצליח להביא תוצאות מרשימות שגורמות לאנשים להרים גבה.

שיטת המאזניים בהשגת משכנתא או עם בעיות BDI

הכוונה היא למאזניים שיש בהן שתי כפות כמו שיש בשוק. על הכף האחת אנחנו שמים את פשיטת הרגל או את בעיות BDI מה שגורם לכף הזו לרדת משמעותית למטה, בגלל כובד הדברים. מצויין. מקווה שהאנלוגיה ברורה.

עכשיו ממול אנחנו צריכים לשים על הכף השנייה כמה שיותר דברים חיוביים, שהמטרה שלהם היא להוות משקולת נגד לדברים השליליים. דברים חיוביים: משכורת יציבה וכזו שמרוויחים אחרי הרבה זמן באותה חברה. זמן רב באותו מקום עבודה, משכורות שהן מעל הממוצע.

מה עוד? דברים כמו התנהלות מסודרת בחשבון, חשבון ללא הלוואות, חשבון ללא חריגות מהמסגרת, כל הדברים האלו יכולים להיות דברים משקולת חיובית. אחוז מימון נמוך של המשכנתא המבוקשת, תקופה יחסית קצרה של המשכנתא, היכולת להביא ערב נוסף וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו שיכול להועיל לנו זה ברכה.

למה אנחנו צריכים דברים חיוביים?

הסיבה בכלל שאנחנו צריכים דברים חיוביים, היא בגלל שאלו הטיעונים שלי, שאיתם אני הולך לבנקים ומנסה לשכנע את אנשי הקשר שצריך לאשר לכם משכנתא. הרי אני לא יכול פשוט להיכנס לבנקים ולהגיד :" הנה אלו אנשים נחמדים, חייבים לאשר לנו משכנתא". אני צריך להביא איתי טיעונים, סיבות, הסברים, דברים שיכולים לעזור. אני צריך להביא איתי תחמושת.

הסברים וניירת רלוונטית:

הדברים הגדולים באמת שאני מאמין בהם, הם ניירת והסברים. כל מילה שאומרים נשמעת הרבה יותר טוב , כאשר מגבים אותה עם הסבר טוב וניירת מתאימה. השאיפה שלי היא להגיע לבנקים ולהגיד להם משהו כמו: הזוג המקסים הזה עבר פשיטת רגל, אבל זה קרה בגלל שהשותף שהיה לו אז ברח לו עם הכסף, יש תלונה במשטרה ולהציג את המסמך, היה משפט ביניהם שמתנהל עד היום והנה המסמכים הרלוונטיים על כך, מאז הם מתנהלים תקין, הנה עובר ושה תקין של חצי שנה שלמה, והנה עוד ניירת שמחזקת את הטיעונים שלנו.

עומדים לפני משכנתא עם בעיות של BDI – דברו איתי. מרטין- 0508116397

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך