4 שיטות לחסוך כסף בהובלה באשדוד

בעיר השישית בגודלה בישראל יש ביקוש גבוה במיוחד לשירותי הובלה מסוגים שונים – החל מהובלה של פריט כזה או אחר, דרך העברת הדירות שמוכרות כל כך לכולנו ועד להובלות מורכבות יותר של משרדים ואפילו מפעלים. ככה זה כשבעיר שלך מתקיימים חיים תוססים ועל פי הערכות שונות, הענף מגלגל סכומי כסף מאוד גבוהים (על בסיס העסקאות המדווחות לרשויות המס).
הובלות

נשאלת השאלה כיצד ניתן לחסוך בעלויות של שירותי הובלה באשדוד והאם ניתן לבצע אותן באופן יעיל יותר. לפניכם 4 שיטות שיעזרו לכם לחסוך בעלויות ההובלה ולא משנה אם אתם עומדים להעביר ארון או בית פרטי. קבלו את הרשימה שכל מי שזקוק לשירות הובלה באשדוד צריך לגזור ולשמור.

השוו מחירים

בהינתן מצב שאין מחירון הובלות קבוע והצעות המחיר מאוד דינאמיות ונקבעות על פי ההיצע והביקוש, זמינות של חברת הובלה ספציפית, המרחק של המובילים ממקום המגורים שלכם ועוד גורמים ושיקולים שהופכים את המחירונים המקובלים ללא מדויקים כך שגם אם אתם עשויים לחשוב שתשלמו מחיר מסוים, במקרים רבים המחיר יהיה שונה בעד עשרות אחוזים.

לכן, הדרך הטובה ביותר היא לבצע סקר מחירים שבו אתם פונים אל מספר מובילים וחברות, משווים את ההצעות ולבסוף בוחרים בהצעה הכי משתלמת. ההפרשים יכולים להגיע למאות שקלים אך יחד עם זאת חשוב לתת את הדעת לנקודות הבאות:

  1. חשוב לקבל הצעת מחיר כתובה וחתומה על מנת להימנע ממצבים של העלאת המחיר ביום המעבר.
  2. סקר מחירים בקרב חברות הובלה מאשדוד יכול להתברר כיעיל יותר מפני שמובילים שקרובים אליכם יכולים להגיע אל ביתכם לצורך סקירה ולספק הצעה זולה יותר.
  3. בחרו בחרה עם ביטוח.

התאימו את סוג החברה להובלה שאתם צריכים

כפי שהזכרנו בתחילת הכתבה, ישנם הרבה מאוד סוגי חברות ומובילים שמתמחים בהובלות מסוגים שונים כך שמי שיכול להוביל מקרר, לא בהכרח יתאים להובלת דירה ובטח שלא להובלת מכולה מנמל אשדוד…

החשיבות של בחירת חברת הובלה מתאימה פועלת בשני מישורים:

  1. המישור הראשון מתייחס אל איכות השירות שתקבלו וכדי שתהיו שבעי רצון, חשוב לבחור בחברת הובלה או מובילים שיכולים לבצע את ההובלה לשביעות רצונכם לדוגמה מספר מובילים שתואם את המשימה, כלים מקצועיים כמו רכב מתאים וכדומה.
  2. המישור השני מתייחס אל המחיר שתשלמו. לדוגמה, אם אתם צריכים להזמין הובלה עם מנוף הרמה באשדוד חשוב שתפנו אל חברות שמחזיקות מנוף ולא אל מתווכים שעשויים לייקר את השירות.

הזמינו את ההובלה מוקדם ככל שניתן

אחת השיטות שהכי קלות ליישום ושיכולות לחסוך לכם כסף ולשפר את איכות השירות שתקבלו היא פשוט להתחיל ולהתארגן בשלב מוקדם. כמה מוקדם? חודשיים מראש צריכים להספיק לכם.

הסיבה שהתארגנות מוקדמת יכולה לסייע לכם בהמשך היא שחודשיים לפני ההובלה, ההיצע בשוק מאוד גבוה והחברות הטובות עדיין פנויות בתאריך המבוקש.

מעבר לכך, ככל שהביקוש גדל – כך גם המחיר ואם תחכו לרגע האחרון אתם בהחלט עשויים לשלם מחיר גבוה יותר ולעתים אפילו עבור שירות פחות טוב תוך התפשרות על השעה שאינה מועדפת עליכם.

אז מדוע לחכות לרגע האחרון בזמן שאתם כבר יודעים מתי אתם עוברים דירה..? אין סיבה לכך – התחילו מוקדם, היו רגועים ותקבלו שירות טוב יותר במחיר זול.

להוביל לבד

עוד שיטה לחיסכון בעלויות ההובלה היא לעשות את זה באופן עצמאי. החיסכון יכול להיות מאוד גבוה ולהסתכם במאות שקלים להובלה קטנה ועד לאלפי שקלים בהובלה של דירה.

יחד עם זאת חשוב לזכור שהובלה עצמית אולי תחסוך לכם כסף אך מצד שני תצטרכו למתוח את השרירים ועדיף שיהיו עוד כמה אנשים עם יכולות פיזיות שיעזרו לכם במשימה.

מאחר שהיום יותר ויותר אנשים עוברים דירה לבדם, קיימים מספר שירותים שיכולים להפוך את המשימה לפשוטה יותר – החל מחברות להשכרת רכבים מסחריים ועד לכאלה שישכירו לכם ציוד הובלה לרבות עגלות, חבלים, סבליקות ועוד.

אנו מאמינים שיישום הכללים שנסקרו יכול להוזיל את העלויות של ההובלה ולחסוך לכם סכומי כסף גבוהים אך יחד עם זאת חשוב להקפיד על כללי הבטיחות שבהובלה ולבחור בחברות מסודרות ומקצועיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך