הבנק לא מאשר לך משכנתא בגלל BDI? מרטין בוקסדורף יסדר!

שמי מרטין בוקסדורף ואני מטפל כבר עשר שנים במשכנתאות של אנשים שעברו בעיות BDI ובדרך כלל מצליח להשיג משכנתאות בבנקים, גם במקרים הכי מורכבים.
הבנק לא מאשר לך משכנתא בגלל BDI? מרטין בוקסדורף יסדר!

אחת הבעיות הנפוצות שבגללן בנקים מסרבים לאשר משכנתא לאנשים, זה בגלל בעיות BDI. הכוונה היא לאותו מרשם פיננסי שמתעד את כל הבעיות הפיננסיות שיכולות לקרות לאדם. הכוונה היא בעיות מול בנקים, חברות כרטיסי אשראי, הוצאות לפועל וכן הלאה.

היום אני רוצה לדבר ברשותכם על משכנתא לסגירת חובות עם בעיות BDI , כאשר אם אתם לא מצליחים להבין למה זה מצריך קטגוריה נפרדת, אז התשובה שלי היא: שהרבה יותר קשה לקבל משכנתא עם בעיות BDI במטרה לסגור הלוואות , מאשר לקבל משכנתא לקניית דירה.
למה יותר קשה לקבל משכנתא לסגירת חובות עם בעיות BDI:

הסיבה היא כזו: כאשר אתם באים לקנות בית ויש בעיות BDI,הבנק מרגיש שהוא לוקח נכס לגיבוי שיכול להיות ביטחון כנגד ההלוואה. לעומת זאת כאשר כבר יש לכם משכנתא, הבנק למעשה מוסיף לכם כסף, אבל שווי הבית שמשועבד כביטחון לא משתנה. כלומר, הבנק מגדיל את הסיכון הקיים ומגדיל את הסכום שנמצא אצל הלווים ולא מגדיל את הביטחון שלו. במיוחד אם מדובר באנשים עם בעיות של BDI , הבנקים מאוד מקשים במתן משכנתאות לסגירת הלוואות, במיוחד לאנשים עם בעיות BDI. מסיבה זו, להגיע למשכנתא לסגירת חובות עם בעיות BDI זה קשה פי כמה.

אז מה עושים?
אנחנו יודעים שמה שיש לנו מבחינת BDI זה דבר שלילי, עכשיו אנחנו צריכים יחד, לשבת ולבנות דברים חיוביים שיכולים להוות משקל נגד לדבר השלילי. אז בואו נדבר קצת על מה יכולים להיות דברים חיוביים שיהוו משקל נגד.

הדברים הטובים:
כאשר מדברים על דברים טובים הנוגעים לבקשת הגדלת משכנתא קיימת, הדבר הראשון שאנחנו צריכים להגיד זה שאין בעיות עם התנהלות המשכנתא הקיימת. כלומר, הבנק ישאל את עצמו: האדם הזה רוצה לקחת משכנתא נוספת, בוא נראה איך המשכנתא הראשונה שלו נראית?

אם המשכנתא הראשונה מתנהלת בצורה תקינה לחלוטין, זה יתרון גדול מאוד, כי זה מראה לבנקים שאתם משלמים את המשכנתא שלכם בצורה תקינה גם כאשר יש בעיות אחרות בחשבון. לעומת זאת אם היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה, כנראה שלא מומלץ לתת לאדם הזה כסף נוסף.

תקופה ללא בעיות שעברה מאז שהיו בעיות BDI:
נניח שהיו לפני שנה בעיות משמעותיות בחשבון הבנק, אבל המטרה שלנו היא להראות לבנקים שהנה עברה שנה שלמה מאז והכול עבר בשלום. הכול תקין. דרך טובה להראות את זה היא להביא דפי עובר ושב מהבנק של שנה שלמה אחורה. בצורה כזו מראים לבנק שהנה, שנה רצופה והכול תקין.

בעיני, זה כמו טיעון בבית משפט, הנה הלקוח הייתה לו בעיה אבל הנה הוא פתר את הבעיה ומאז עבר זמן והכול תקין לחלוטין. דברים נוספים שיכולים להיות לנו לעזר הם הכנסה גבוהה ויציבה, מימון נמוך של המשכנתא, סיבה טובה לכך שהיו בעיות, בגדול כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו זה יתרון גדול בשבילנו.

מה תפקידי בזה?
התפקיד שלי למעשה הוא להגיע במצבים שהכול נראה אבוד, להפוך את התמונה על פיה ולאשר משכנתא. כמה שיהיה לי יותר דברים, הסברים וחומרים שיכולים לעזור לטיעונים שלי, כך הסיכוי להצליח יעלה.

מרטין- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך