תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 08/02/19 ועד 14/02/19
מזלות

טלה: קושי בשמחה פנימית כתוצאה מחוסר וודאות. המתנה, ציפייה וישיבה על הגדר. רבים מבני מזל טלה נמצאים במצב בו הם צרכים לתת תשובות ולהגיע להחלטות לגבי מהלכים כאלה ואחרים אשר אמורים לשנות את חייהם. הקלפים מצביעים על כך שעדיין אינכם בשלים לתת את התשובה האמיתית והנכונה ביותר בעבורכם. לכן אל תמהרו להשיב. גם אם לוחצים אתכם, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן קצר על מנת שתוכלו לחשוב על הדברים בצורה עמוקה ואמיתית . מענה חפוז שלא תושקע בו מחשבה עשוי להוביל לסיבוכים בשלב מאוחר יותר. ולכן עליכם להיות שלמים עם החלטתכם. הקלפים מצביעים על חשש כזה או אחר אשר מונע מכם את תחושת הנחרצות לה אתם זקוקים. יתכן ויש נושא לא פתור בעברכם אשר גורם לקיבעון. על מנת שתוכלו להתמודד ולהשתחרר מקיבעון כזה או אחר, עליכם להתרכז בכאן ועכשיו ! הביטו סביבכם ובדקו האם היקום מחייך אליכם? היו ערים לסימנים אשר אמורים להצביע על כך שאתם בוחרים נכון ושאבו מהם כוח ועידוד. עבודה: צפיה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולוגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק.

שור: התכנסות פנמית לצורך מציאת תשובות לבעיות רגשיות יוצרת שבוע מדוכדך ובעל נטייה לפסימיות. חשש לפגיעה בתדמית ובדימוי העצמי והאישי שלכם גורם לכם להתבודד או להתרחק מהציבור. צפיות שלא מתממשות בעיקר על רקע רגשי ואישי גורמת למפח נפש ולקדרות רוחנית. היכולת להבחין בין עיקר לטפל היא זו שתעזור לכם להבין ולדעת שהתמקדות בדברים החיוביים שסובבים אתכם היא המענה הנכון שייתן לכם את היכולת לשפר את מצב הרוח שלכם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשללי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכל מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי.

תאומים: שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לחשיבה חיובית ולעשייה. נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות וניהול של אורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט נאה וכו', מחממים את לבכם. מהלך פיננסי נבון גורם לכם לחיוך רחב. השבוע מציב אתכם בנקודה בה עליכם לתכנן את צעדיכם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. קשר שמתהווה או בתחילת דרכו, נבחן כעת ונמדד האם כדי או לא כדי. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו. זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון.

סרטן: שבוע חיובי ניצב בפתח. עייפות נפשית כתוצאה מלחץ רגשי מציבה אתכם בנקודה שבה אתם חייבים למצוא דרך כיצד להתחזק הן מבחינה רוחנית והן מבחינה פיזית ואכן, הצורך לרפא את עצמכם מחלחל בשבוע זה לתודעתכם. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והימנעות מכעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל סרטן יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית.

אריה: שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה. בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בשנה זו פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לאריות, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר.

בתולה: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על לבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?… אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע.

מאזניים: שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להקים, לבנות, ליצור ולתכנן. היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי מעסיקה רבים מכם. אצל חלקכם ניתן לראות השבוע התנהלות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות יש לפעול מולם באסרטיביות. בנייה הקמה, קנייה ושיפוץ. ניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.

עקרב: צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד כול חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר. בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין… אז קדימה שיהיה בהצלחה. לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק.

קשת: ברוך השם השבוע הקרוב חיובי בעבורכם. פריצת דרך, נושא או עשייה שחשובים לכם, זוכים להתקדמות חיובית ומהירה. זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי. למידה חדשה יוצרת עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית תאוריה\טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעז. רק תעוזה מגובה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם.

גדי: כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך כמו למשל להתחתן. השבוע יש התעסקות והתנהלות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, קופת חולים, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים.

דלי: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. בשבעות האחרונים, רבים מכם עברו שינוי מבורך. מהמקום הנמוך אליו הגעתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז"לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק… זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זמן טוב להגדיל ראש ולקחת אחריות על הנעשה סביבכם. מומלץ בחום למצוא דרכים לשלב פעולה עם הסובבים אתכם בעבודה ולקחת חלק בפעולות חברתיות לתועלת המערכת שבה אתם עובדים. יציאה ללימודים או הסבה מקצועית יכולים להעניק לסרטנים אופק חדש. למחפשי העבודה: זהו שבוע מצוין להציג את כישוריכם. זמן טוב לגשת לראיונות עבודה ולהגשת מועמדויות לתפקידים שונים. גם כאן אסרטיביות, ביטחון עצמי וגישה חיובית הם ערובה להצלחה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. זמן טוב לגשת למבחני נהיגה, השמה והערכה. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק . יום הולדת שמח לחוגגים.

דגים: שבוע חיובי בפתח. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. בעבודה: התנהגות שקולה ומאוזנת, תאפשר לכם לתמרן בין שני כוחות מנוגדים. באופן כללי, זהו שבוע חיובי שמאפשר לכם לקדם את עצמכם בכול דבר ועניין. בולטות ונטילת מנהיגות ואחריות, יקדמו את האינטרסים שחשובים לכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך