תחזית אסטרולוגית שבועית / עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 22/06/18 ועד 28/06/18
מזלות

טלה: בני מזל טלה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות לכם משמים (מתנת יום הולדת מבורא עולם) ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם.

שור: בני מזל שור (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים בחייכם להראות אחרת ותהליך זה יצור בליבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות. בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל ליבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. שבוע מוצלח חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיכם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב – 100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בלבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של ספק ואם רק תרצו אין זו אגדה!! בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

סרטן:

הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

אריה:

שחרור מכבלים, התגלות, יציאה של דברים אל האור, התעוררות תחייה מחודשת של קשר, הארה, הרגשה של שינוי, של התחדשות.. באופן כללי: רוח חדשה מפעמת בלבכם וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל מאזניים או בתולה, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנו יוצרים את עולמנו באמצעות המחשבות בהן אנו בוחרים להתמקד. כשאנו מתמקדים במחשבות של הכרת תודה, אנו נעשים נעימים יותר. הכרת תודה תמידית תמלא את חיינו בשמחה.

בתולה:

מצב הרוח של בני בתולה לא בשמים. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. באופן כללי: אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים . לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

מאזניים:

השבוע הקרוב מצריך מבני מזל מאזניים להתנהל בזהירות בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים אותם אתם מנהלים. הקלפים מצביעים על כך שסף העצבים שלכם נמוך ושיש לכם נטייה להיכנס לוויכוחים ולמריבות שעלולים להשאיר אתכם לבד. מהלכים והחלטות שביצעתם לאחרונה מונעים מחשיבה לא נכונה והדבר עשוי להוביל לבלבול ולכעסים מיותרים. עליכם לבדוק את המניעים שלכם ולברר עם עצמכם אם אינכם פועלים מתוך שיקולי אגו, שעבוד או כבילות ליצרים ודעות קדומות. בעבודה: הלחץ בו אתם נמצאים גורם לכך שאתם לא נעימים ונחמדים לסובבים אתכם. חשוב לציין שאתם עושים זאת ללא כל כוונה רעה ולעיתים אתם אף מצטערים על חוסר הסבלנות שהפגנתם כלפי עמיתכם לעבודה. הקלפים ממליצים לכם למתן את תגובותיכם ולהיזהר בלשונכם. זוגיות: קשר זוגי בו אתם מצויים אינו מעניק לכם את תחושת הביטחון לה אתם זקוקים והדבר גורם לכם לספקות לגבי נכונות הקשר ולמידת התאמתו לצרכים שלכם אך חוץ מתהיות ומחשבות אינכם עושים מאום על מנת לשנות ולשפר את מצבכם. עליכם לדעת ולהבין שלעיתים, למרות הכאב והחששות כדאי להכיר בעובדות ולהביא לסיומם קשרים שאינם תורמים להתפתחות שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

עקרב:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה כורך המציאות. דאגה לבריאותו של בן משפחה, חבר או ידיד קרוב מצריכה מכם לנקוט פעולה כמו למשל: להרים טלפון ולהושיט עזרה. באופן כללי: תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. עבודה: הקשבה לאחר ונכונות להושיט עזרה יעמדו במרכזו של השבוע. היכולת שלכם להתעלות מעל רגשות אי חשק וחוסר סבלנות כלפי האחר הן חיוניות ביותר בעבורכם לכן הקפידו לא להיגרר לכעסים ולמרות הקושי, דונו את הסובבים אתכם לכף זכות. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם!

קשת:

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם, לנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו לקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם. בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויה להוביל לשינויים חיוביים ואף למיסוד הקשר בדרך כזו או אחרת… בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. כמו כן יהיה זה שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך. בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה: זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. התיקון השבועי: להקשיב לקולכם הפנימי. הקשבה לקול הפנימי שקיים בליבכם תאפשר לנשמה שלכם לבוא לידי ביטוי – גופכם יודה לכם על כך, נפש בריאה = גוף בריא. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברכת העלייה לתורה – בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם אֲשֶׁר נָתַן לָנוּ תּוֹרַת אֱמֶת וְחַיֵּי עוֹלָם נָטַע בְּתוֹכֵנוּ, בָּרוּךְ אַתָּה ה' נוֹתֵן הַתּוֹרָה: הברכה מלמדת שבורא עולם נטע בכול אחד מאיתנו זרע מעץ החיים שנמצא בגן העדן. כדי שהזרע הזה ינבוט בותוכנו ויהפוך לעץ החיים ואותנו לבני אל מוות, עלינו להיות טהורים, שמחים וקדושים.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. הכרה הצלחה או הישג יוצרים שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שאתם בכיוון הנכון. בעת הזו זהו סוף של תקופה ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. (מחורף לאביב) לכן יש לנהוג במרץ, בנחישות והאמונה כלים אלו יעזרו לכם לשוב לנתיב של עשייה ולהתמודד בהצלחה עם העתיד לבוא. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. זמן טוב לקדם רעיון או עשייה שחשובים לכם. קידום או הכרה במקצועיותכם יוצרת נתיב חדש בעבורכם. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. לתלמידים שביניכם: למרות העייפות שעוטפת אתכם אל תרפו את ידיכם. זכרו! כגודל הקושי, כך גם גודל השכר, לכן השקיעו מאמץ נוסף, הדבר אפשרי ואף יוביל לתוצאות טובות. השבוע יש הצלחה בבחינות נהיגה/טסטים וכדומה. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל גדי יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

דלי:

בשבוע נפתח בעבורכם חלון הזדמנויות לטפל, ללבן ולהגיע להסדר שקשור בניהול מערכות היחסים שלכם (זוגיות וקריירה). אלו מכם שינצלו זאת בתבונה, יזכו תוך זמן קצר לשיפור והקלה שיפתחו בפניהם דף חדש. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. בכל הקשור לזוגיות ניתן לומר שהשבוע הקרוב מביא עמו הפתעות נעימות אשר אמורות להעיד כי מעשים והחלטות אשר קיבלת לאחרונה היו טובים ויעילים. לרווקים: אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. אלו מכם שישכילו לנצל את התקופה הזו יזכו גם לקטוף את הפירות… הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה, בחריצות ובשקדנות וניתן לומר שהעבודה משמשת לכם כמפלט קטן למחשבה והרהור. אירוע חברתי או שמחה משפחתית בהם תיקחו חלק יסבו עונג אך עליכם להיזהר משתייה מופרזת ומהתהוללות יתר. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הימנעו מלכעוס. הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר, הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית.

דגים:

המוטיב המרכזי השבוע אצל רבים מבני מזל דגים יעמוד בסימן היכולת לכבוש ולמשול ביצרים ובדחפים ששולטים בהתנהגותכם. יחד עם זאת, אל לכם להתגמד ולהמעיט בערככם בעבור חנופה זולה.. בבית: כעסים והתפרצויות רגשיות שנוצרו מהלחצים איתם אתם מתמודדים כעת גורמים למתח באוויר. אלו מביניכם שישכילו להבין את עוצמת הרכות וילמדו לשלוט ולנתב את האש שבוערת בליבם, יוכלו למנוע מעצמם את הצורך להתמודד מול תחושות לא נעימות. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ויש לכם חשק עז להעמיד אדם כזה או אחר על מקומו. הצורך להעמיד דברים על דיוקם מוצדק ולדרך בה תבחרו לעשות זאת יש משעות חשובה בעבורכם. סבלנות, איפוק ואורך רוח יסיעו בידכם לעבור את המשימה בהצלחה. לדורשי העבודה: זהו שבוע בעל פוטנציאל לחזור למעגל העשייה. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ונחרצים בהתנהגותכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. חז"ל מלמדים אותנו שכל אהבה שאין עמה תוכחה אינה אהבה – אהבה אשר אינה כוללת תיקון וצמיחה, אינה אהבה אמיתית. עליכם ליצור דיאלוג חיובי שיש בכוחו להקל על נפשכם. שבוע מוצלח והשם אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך