משטרת ישראל עצרה שני תושבי שטחים באשדוד

שוטרי משטרת ישראל פעלו אתמול (רביעי) בעיר אשדוד לאיתור שוהים בלתי חוקיים. במהלך פעילותם אותרו שני חשודים שבדיקה מעמיקה לגביהם העלתה כי מדובר בתושבי איו"ש ללא אשרות שהיה כחוק. השניים נעצרו והועברו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו. במהלך היום הם יובאו בפני בית המשפט
אדם כבול
אילוסטרציה.

משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילותה העיקשת לאיתור שוהים בלתי חוקיים והבאתם לדין, בין היתר מתבצעת גם פעילות בהקשר זה כנגד אלו המסייעים בידם- מעסיקים, מלינים ומסיעים. אתמול ערכו שוטרי הסיור בעיר אשדוד פעילות שכזאת במהלכה אותרו שני חשודים שנעצרו לחקירה ונכלאו בסיומה. "מדובר בפעילות אינטנסיבית אותה מבצעת המשטרה במטרה להגביר את תחושת ביטחון הציבור באשר הוא. שוהים בלתי חוקיים מעורבים לא אחת בעבירות פליליות הפוגעות בביטחון האזרח הנורמטיבי ורכושו, ולעיתים גם מעורבים בפעילות חבלנית עוינת- פח"ע, נמסר מהמשטרה.

במהלך פעילותם היזומה של שוטרי יחידת השיטור הרגלי בעיר אשדוד, אותר חשוד (21) שבתחקורו הראשוני מסר לשוטרים כי הנו תושב לוד. תשאול מעמיק של השוטר לעניין כתובת מדוייקת, לא ידע החשוד למסור את כתובתו. השוטרים שחשדם התחזק לגביו של החשוד, החליטו לעכבו אל תחנת המשטרה על מנת לברר את זהותו. במהלך הנסיעה ציין לפתע החשוד כי הוא תושב שטחים וחבל שלא ברח, לדבריו, מהשוטרים. בשלב זה הוא נעצר ונכבל והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לכניסה לישראל שלא כחוק. בדיקת פרטיו העלתה כי הוא מתגורר בכפר סעיר שליד חברון. בסיום חקירתו הוא נכלא והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

זמן קצר לאחר מכן, בפעילות נוספת שנערכה בעיר אשדוד, איתר צוות שוטרי סיור אחר חשוד נוסף שהציג אשרת שהיה שפקעה בשנת 2017 ובתשאולו הודה החשוד כי נכנס ללא אישור לתחומי מדינת ישראל. החשוד, תושב קלקיליה כבן 46, הועבר גם הוא לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד ובסיומה נכלא. הבוקר הוא יובא אל בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך