התפתחות דרמטית בחקירת נסיון הרצח של מוכר למשטרה מאשדוד

חשוד נוסף נעצר בנסיון החיסול של צעיר מאשדוד אשר מוכר למשטרה זאת לאחר תרגיל חקירה שביצעו החוקרים בתיק
פס של אין מעבר

חשוד נוסף נעצר בפרשת נסיון החיסול של מוכר למשטרה מאשדוד אשר השתחרר ממש לפני שבועות ספורים במסגרת מבצע 'שחרור מנהלי מוגבר' במסגרתו שוחררו מבתי הכלא 968 אסירים ביום אחד.

כזכור ב27 לדצמבר בסביבות השעה 9 בערב נורו יריות לעבר אשדודי המוכר למשטרה בתחנת הדלק אשר שוכנת על גבול חולון-אזור, האשדודי נפצע בינוני באזור הגפיים והתפנה באופן עצמאי לבית החולים וולפסון שם נמסר כי הגיע ב 'הכרה מלאה עם פגיעה בגפיים התחתונות'.

כמה ימים לאחר המקרה נעצר חשוד ראשון בפרשה, אשר הכחיש כל קשר למקרה וטען שאינו מכיר דמויות באשדוד ואינו מעורה בחיי הפשע בה.

כאמור שלשום בעקבות התפתחות דרמטית בחקירה כדברי המשטרה נעצר חשוד נוסף בשם שבחקירתו הכחיש אף הוא כל קשר לאירוע וסיפר שהינו חבר טוב של אותו אשדודי אשר נפגע באירוע, כאמור את המשטרה כל זה לא עניין והם ניסו לבצע תרגיל חקירה במהלכו הכניסו את החשוד לתא אחד ביחד עם החשוד הראשון וכעבור כמה דקות שלפו ממנו את החשוד ושחררו אותו למעצר בית בן שבוע ימים.

פרטים נוספים ימסרו ככל שיהיו בהמשך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך