בן 78 נעצר בחשד שהציע לבצע בקטין מעשים מגונים תמורת תשלום

מקרה מזעזע של מעשים מגונים הותר היום לפרסום לאחר שקשיש בן 78 נעצר ביום חמישי האחרון בחשד שהציע לבצע בקטין מעשים מגונים תמורת תשלום. ככל הנראה נפגעו ממעשיו של החשוד קטינים נוספים, בינתיים בית המשפט אסר על פרסום שמו וכל מזהה אודותיו
ניידת משטרה בעיר אשדוד

ביום חמישי האחרון הוגשה תלונה במשטרת ישראל כנגד החשוד (78) תושב אשדוד לאחר שהציע לקטין כי יבצע בו מעשים מגונים תמורת תשלום כספי. החשוד נעצר באותו היום ומעצרו הוארך. ערר שהוגש על ידי סנגורו ונדון ביום שישי האחרון בבימ"ש המחוזי, נדחה והחשוד נותר במעצר במהלך סוף השבוע.

מיד לאחר קבלת התלונה, העריכו חוקרי המשטרה בתחנת אשדוד כי החשוד היה מעורב במספר מקרים נוספים וזאת לאחר שבמהלך השנה האחרונה הוגשו מספר תלונות בעלות מאפיינים זהים בהן החקירה לא הובילה אל החשוד במעשה. במהלך חקירתו ביום חמישי קשר עצמו החשוד למיוחס לו. בחקירה נוספת שבוצעה היום (א׳) סיפר החשוד על מספר מקרים נוספים בחלקן הציע לבצע מעשים מגונים שכאלו ובחלקם אף ביצע בפועל. במקביל להתפתחות זו בחקירה, פונה המשטרה לציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד וקוראת לאלו להגיע אל תחנת המשטרה בכדי למסור עדותם.

היום, כאמור, הוארך מעצרו בשנית בארבעה ימים נוספים עד תאריך 6.2.19. במהלך הדיון לא נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והורה על המשך איסור פרסום זהותו של החשוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך