גיזום דקלים גבוהים ברחבי העיר

דקלים הם עצים תמירים ומרשימים הנראים במקומות רבים בעיר ומחוצה לה. העצים הללו מסוגלים לעמוד בפני כל פגעי מזג האוויר אך לעיתים המזיקים הם אלה שמכניעים אותם.
גיזום דקלים גבוהים ברחבי העיר

גיזום דקלים

כפעולת מניעה בודקים אחת לתקופה את מצבם של הדקלים ובמידת הצורך מתאמים מועד לגיזום דקלים באופן שאינו מסכן את הציבור.

כל פעולת גיזום דקלים מרעננת אותם, מעודדת את צמיחתם ומבריאה אותם כיוון שהמזיקים נעלמים בהליך הגיזום.

ענפי הדקל נוטים להתייבש ולהפוך לחומים וחסרי תועלת. לכן כדאי לבצע גיזום דקלים ולחתוך את כל הענפים הכבדים הללו כיוון שאם הם יפלו לבד עקב רוחות וסערות חורפיות הם עלולים לגרום לנזקים הן ברכוש והן בנפש.

בעת גיזום דקלים מעלימים גם מזיקים שנהגו להתחבא בין ענפיו כמו עכברים, יונים ומזיקים נוספים. הם לא יכולים להתחבא במבנה המסודר של הענפים שנותר ולכן מחפשים מקומות מסתור אחרים.

הגיזום מונע לכלוך רב שיוצרים הפירות שנופלים על המדרכה, ממלאים אותה בחומר דביק שגורם לא אחת להחלקת עוברים ושבים ולפציעתם.

משנה זהירות בגיזום דקלים

משקלם הרב של הענפים והגובה הרב של הדקלים עלול לגרום למצבים מסוכנים ביותר אם לא יטפלו בכך מבעוד מועד. זו הסיבה שנעזרים באנשי מקצוע מיומנים שזה תחום עיסוקם, הם יודעים איך לתכנן את הגיזום ואיך לבצע אותו במינימום נזקים.

שירותי גיזום וכריתת עצים במרכז

שירותי גיזום וכריתת עצים במרכז הן פעולות מורכבות שמתבצעות רק על ידי אנשים מקצועיים העוסקים בתחום זה לאורך שנים רבות, מכירים היטב את פעולת הכריתה מכל היבטיה ומודעים להשלכותיה. כל פעולה כזו צריכה להיות מתוכננת מראש כך שבני הבית או עוברי אורח לא יהיו בסביבה כשמבצעים זאת.

חלק משירותי גיזום וכריתת עצים במרכז מחייבים אישור של פקיד היערות על פי המקרה הספציפי כיוון שאם מדובר בעץ בוגר הוא מוגן על פי גובהו מעל פני הקרקע.

כורתי וגוזמי העצים מודעים לאופן הצמיחה של כל אחד מסוגי העצים ועל פי הכיוונים הללו הם מתכננים את פעולת הכריתה והגיזום באמצעות ציוד חדשני המבצע את הכריתה באופן חלק. באחריותו של הכורת ועובדיו לפנות את העץ בתום הכריתה ולא להשאיר את העץ וענפיו בגינה, הן לאור המשקל הרב של העץ וענפיו והן לאור הלכלוך הרב שנוצר.

קיימים מקרים שבהם טרמיטים או מזיקים אחרים נמצאים מתחת לעץ ולאט לאט אוכלים אותו. במצב כזה העץ מאבד מיציבותו וקיים חשש שיקרוס ולכן כורתים אותו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך