מכבי אשדוד/באר טוביה מחפשת לחבר שני ניצחונות

אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מכבי ראשל"צ הלוהטת תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה, שגברה עליה בביקור הקודם בבית מכבי (20:30, PLUS5) וניצחה בשבוע שעבר את בני הרצליה..
מכבי אשדוד/באר טוביה מחפשת לחבר שני ניצחונות
ממשיכים בניצחונות?

המחזור ה-15 של ליגת ווינר סל יגיע לסיומו מחר (שני) בבית מכבי, שם מכבי ראשל"צ המקומית תנסה לעלות לראשונה העונה למאזן חיובי כאשר תארח את נועלת הטבלה מכבי אשדוד/באר טוביה (20:30, שידור משולב בערוץ PLUS5, שופטים: ארז גוריון, דן ילון, ערן שמואל). "הדולפינים" לא רשמו למשחק את ג'וש קרטר שדעיין פצוע.

מכבי אשדוד חזרה לחייך בשבוע שעבר לאחר ניצחון בית חשוב, 73:94 על בני "רב-בריח" הרצליה. לנדון מילבורן קלע 26 נקודות במשחק מצוין, פול סטול הוסיף 24 נקודות, 10 אסיסטים ו-5 חטיפות ומארק טולפסן השלים משולש נהדר עם 20 נקודות באחוזים טובים.

במחזור שעבר המשיכה מכבי ראשל"צ את התקופה הנהדרת שלה עם ניצחון חוץ 75:89 על עירוני נהריה. אלכס המילטון קלע 18 נקודות ומסר 7 אסיסטים בלי לאבד אף כדור, איתי שגב השווה את שיא הקריירה שלו עם 15 נקודות ודשון סטיבנס הוסיף 15 נקודות משלו ו-10 ריבאונדים.

מכבי אשדוד קטעה במחזור שעבר רצף של חמישה הפסדי ליגה עם ניצחון השיא שלה העונה: 21 הפרש על בני הרצליה. הקבוצה של ברד גרינברג עצרה את יריבתה על 73 נקודות בלבד, אחרי שברצף ההפסדים ספגה 90.0 נקודות למשחק. זה היה ניצחון הבית הראשון העונה של הצהובים-כחולים, אבל מבין קבוצות התחתית יש להם את מאזן החוץ הטוב ביותר: שלושה ניצחונות משבעה משחקים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך