קניית דירה מקבלן 2019

הרגע הזה בו מקבלים סוף סוף את המפתחות של הדירה החדשה אותה הם רכשו, מהווה את חלומם של אנשים רבים. מי שלא רוצה להתפשר על החלומות שלו וליהנות מדירות חדשות יוקרתיות ומרשימות הממוקמות במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מאשדוד.
י.ב ניר

קבוצת י.ב ניר חברת נדל"ן אשר עומדת מאחורי הדירות הללו נמנית על אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, כך שלצד דירה חדשה ומרשימה, הרוכשים גם נהנים מחוויית רכישה נעימה, הכולל יחס אישי, שירות אדיב וליווי מקצועי מרגע הפנייה לחברה ועד לרגע קבלת המפתח לדירה.

מגוון רחב של פרויקטים יוקרתיים

בין הפרויקטים הגדולים מאחוריהם עומדת קבוצת  י.ב ניר חברת נדלן כניתן למנות את הבית ברחוב נחמה המיתולוגי בראשון לציון, הבניין חדש ומודרני אשר עתיד להיבנות עתיד לכלול לא פחות מ-19 דירות בנות 3,4 ו-5 חדרים וכמובן, הדובדבן שבקצפת, מיני פנטהאוז יוקרתי.

חברת י.ב ניר חברת נדלן הינה יזמית של פרויקטים בתחום התחדשות עירונית ובמסגרת פרויקט תמ"א 38 נס ציונה, יצא לפועל פרויקט יוקרתי נוסף של החברה, ZEN-NES הינו בניין בוטיק ייחודי בעיצוב מרהיב אשר שאב השראה מפילוסופיית הזן.

שנה חדשה הזדמנויות חדשות להגשמת חלומות

שנת 2019 פותחת צוהר להתחלות חדשות ומי שמבקש לעצמו התחלה חדשה בדירה מעוצבת, ייחודית ויוקרתית, יוכל ליהנות ממענה איכותי על הדרישה הזאת, כאשר כצעד ראשון כל מה שהוא יצטרך לעשות זה ליצור קשר עם קבוצת י.ב ניר חברת נדל"ן.

החברה חתומה על מגוון פרויקטים בערים שונות הממוקמות כעשרים דקות נסיעה מאשדוד וכוללים בין היתר: תמ"א 38 אשדוד, תמ"א 38 נס ציונה ופרויקטים חדשים במודיעין, נתניה וערים נוספות.
עם רזומה של 30 שנות פעילות בתחום הנדל"ן כל לקוחות החברה יכולים להיות שקטים בידיעה שהם עתידים לקבל מוצר מוגמר העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים וזאת תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים.

כל שנותר זה לקבל החלטה – פנטהאוז או דירה?

אם אתם מחפשים פנטהאוז למכירה או דירה למכירה ולא מעוניינים להתפשר על פחות מדירה חדשה ברמת גימור מושלמת, אתם רק צריכים לקבל את ההחלטות הראשוניות כגון: איזה מהפרויקטים של קבוצת י.ב ניר מתאים עבורכם במידה הרבה ביותר, האם אתם מעוניינים בדירת 3, חדרים, 4 חדרים או אולי בפנטהאוז יוקרתי.

כמובן, שאם אתם מתקשים לקבל את ההחלטה הצוות המקצועי של החברה ישמח לעמוד לשירותכם, להקשיב לדרישות, לצרכים ולתקציב ולכוון אתכם לפרויקט המתאים ביותר עבורכם כמו גם לדירה חדשה אשר תהיה מושלמת בעבורכם.

לא צריך להיות מגדי עתידות בכדי לדעת כי שנת 2019 תטמון בחובה מגוון רחב של הזדמנויות ומאוד יכול להיות שעבורכם מדובר בהזדמנות של קניית דירה חדשה ומרשימה מקבלן.
לשאלות ולקבלת פרטים נוספים לגבי הפרויקטים והדירות החדשות מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם קבוצת י.ב ניר עם נציגי החברה שישמחו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר עד לרכישת דירת החלומות.

בקרו באתר: https://www.ybnir.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך