כתב אישום הוגש נגד חשוד בדקירת צעיר בליל השנה האזרחית החדשה

בתום חקירה מהירה במיוחד הצליחה המשטרה לעלות אחר עקבותיו של הדוקר והגישה נגדו כתב אישום חמור, ע"פ בקשת המשטרה הוא נעצר עד תום ההליכים

חקירת משטרת ישראל בעקבות מקרה אלימות שארע בליל השנה האזרחית החדשה בעיר אשדוד, הבשילה לכדי כתב אישום שהוגש היום (שני) בצהריים על ידי חטיבת התביעות המשטרתית כנגד תושב העיר וזאת על אף ששמר על זכות השתיקה.

בתאריך 1.1.19 בשעת בוקר מוקדמת הותקף צעיר (22) באמצעות כלי חד ברחוב אבן עזרא בעיר אשדוד. כתוצאה מהתקיפה נחבל הצעיר ברגליו והוא פונה לביה"ח "אסותא" לטיפול רפואי. חקירת המשטרה שנפתחה מיד עם קבלת הדיווח על אף שהצעיר לא הטיב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה, הביאה למעצרם של שני חשודים במערבות במעשה כבר באותו היום.

שני העצורים הועברו לחקירה שם שמרו על זכות השתיקה אך ראיות ועדויות שנאספו בידי החוקרים קשרו את אחד מהם לביצוע המעשה. לאחר שמעצרו הוארך במהלך ימים אלו, היום בצהריים הגישה שלוחת תביעות לכיש במשטרה כתב אישום כנגדו בבית המשפט באשקלון יחד עם בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך