רעיונות לארוחת בוקר שלא תשכחו

ארוחת הבוקר הפכה למשהו חיוני להמשך היום שלנו אך מנגד כמעט בלי אפשרי לשבת כמה דקות בבוקר ולאכול בצורה רגועה וכפית. אז מה עושים כל אוהבי ארוחות הבוקר? הופכים להיות יצירתיים יותר וחושבים על שלל רעיונות לארוחת בוקר במטרה לעשות את ארוחת הבוקר מזמינה יותר.
ארוחת בוקר

ארוחת הבוקר ידועה כארוחה החשובה ביותר ביום אך בהרבה מקרים אנשים מדלגים על ארוחה זו בעיקר בגלל לחצי היום, עומס בעבודה, מצבי רוח משתנים, משימות עם ילדים ועוד. על מנת לעשות את ארוחת הבוקר למשהו קל וזורם יותר החלטנו להביא מספר רעיונות לארוחת בוקר בלתי נשכחות:

  1. לאוהבי הטוסטים: 4 סוגי טוסטים – מי לא אוהב טוסטים? טוסט זו מנת אוכל שאפשר לאכול בכל גיל ובמיוחד בגילים צעירים. הכינו 4 סוגים שונים של טוסטים ולא! הטוסט הרגיל עם גבינה צהובה לא נחשב.
  • טוסט פסטו: השילוב של הפסטו עם הגבינה הצהובה יוצר טעם מושלם של חמיצות ומתיקות יחד. על מנת לשדרג את הטוסט עוד יותר נסו להוסיף גם שום כתוש לתוך הטוסט.
  • טוסט פיצה: אולי הטוסט הפופולרי ביותר שילוב של גבינה צהובה, רוטב פיצה וזיתים ירוקים או שחורים. על מנת לשדרג את הטוסט נסו להוסיף גבינה צהובה וגם פרוסות של גבינת מוצרלה.
  • טוסט גבינות: מכירים פיצה 4 גבינות? אז אותו דבר בטוסט. קחו 4 סוגים של גבינות כגון גבינה צהובה, גבינת קשקבל, גבינת פרמז'ן וגבינת מוצרלה. הוסיפו הכל לתוך לחם או פיתה והכניסו לטוסטר. התוצאה תפיע אתכם.
    חשוב לזכור, אין טעם להוסיף כמות גדולה של גבינות, זה פשוט יכול להעמיס ולהרוס את הטוסט.
  • טוסט סביח: בטוח שעוד לא שמעתם על המנה המושלמת הזו אבל כאשר מדברים על רעיונות לארוחת בוקר זו מנה מנצחת! קחו תפוח אדמה, ביצה, חציל, פוטרוזיליה ושאר המרכיבים של הסביח והכניסו הכל לפיתה וישר לטוסטר. הטוסט יצא פריך וטעים.
  1. לאוהבי השקשוקה: שקשוקת תרד עם גבינת פטה – שקשוקת תרד היא אחת המנות הטעימות ביותר והיא מושלמת לארוחת בוקר וגם לארוחת ערב. הסוד במנה זו הוא לטחון את התרד ולהוסיף למחבת ואת גבינת הפטה להוסיף כגוש ממש בסוף הבישול.
    על מנת להכין את השקשוקה פשוט קחו צרור תרד, טחנו אותו. קחו מחבת והוסיפו את העגבניות, הביצים ולאחר מכן את התרד. הוסיפו תבלינים כגון מלח, פלפל וכמון וחכו עד שהשקשוקה במידת העשייה המועדפת עליכם.
  2. הרעיון האחרון שמור לאוהבי הסלטים: סלט עם ביצת עין – זו מנה באמת מפנקת ובאמת מיוחדת. שילוב של סלט ירקות עם נוזלי הביצה יוצרת טעמים שהחיך לא יכול להתעלם ממנו. קחו את הירקות האהובים עליכם ועדיף כמה שיותר ירקות. חתכו לקוביות קטנות ושפכו הכל לקערה גדולה. תבלו את הסלט בתבלינים הרצויים ולאחר מכן התחילו לחמם מחבת לחביתה. את החביתה יש להכין כחביתת עין רכה. לאחר שהחביתה מוכנה הוסיפו אותה על הסלט כאשר העין של החביתה על הסלט, המטרה היא שהחלמון ישפך על הסלט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך