דרום אדום. באר שבע ניצחה את אשדוד במשחק עם אדומים

שני מורחקים בדרבי של הדרום. אריק סאבו מבאר שבע ודוד ביטון ממ.ס אשדוד. באר שבע עם 0:1 קטן שלחה את אשדוד להמשיך את ההשרדות שלה בליגה, במשחקים אחרים.
דרום אדום. באר שבע ניצחה את אשדוד במשחק עם אדומים
משפתי יורד טוב לכדור (צילום: טל אקוקה)

את המשחק הזה צריך להתחיל בדקה ה-25. אז אריק סאבו מבאר שבע חנק את עמרן אלקרינאווי (אקס באר שבע) מאשדוד לאחר שהאחרון הגיע איתו לעימות ודחף אותו. עברו רק 2 דקות והיה זה תורה של אשדוד לראות את האדום. יובל נעים לא הספיק להינות מהיתרון המספרי ורגע לפני שהכניס עוד חלוץ (כנעאן), הוא כבר נשאר עם שחקן פחות. דודו ביטון, שאמור להיות מנוסה, בלי הרבה מחשבה (היה ברור שבאר שבע תנסה לגרום לאדום אצל אשדוד) וחכמה, דחף את לואי טהה שהתגרה בו, מחוץ לקו הרוחב, בשתי ידיו ואיבד לאשדוד את היתרון המספרי שהיה לה. זו הייתה נקודת הפתיחה.

לפני כן היה משחק. באר שבע הייתה קרובה לשער, או נכון יותר לשהר. בן שהר הגיע פעמיים מול משפתי (7, 22). בדקה ה-35 כמעט אשדוד כבשה. כדור חופשי של דן ביטון פגש את העמוד של אריאל הרוש, טום בן זקן הגיע לכדור החוזר ולא הצליח לדחוק פנימה. זה נגמר בתוצאה מאופסת במחצית.

לא הספיק להינות מהיתרון המספרי. יובל נעים (צילום: טל אקוקה)

ברק בכר מאמן באר שבע ביקש מהשחקנים שלו לשחק רגוע. אמר להם כי "השער יגיע". בן ביטון (61) שלח כדור לקורה של רועי משפתי. דקה אח"כ זה הגיע. האסלביינק ניצל חור בהגנת אשדוד וכבש למארחת – 0:1. אשדוד שיחקה טוב לקראת הסיום בניסיון לכבוש ובאר שבע ירדה לשמור על התוצאה. באר שבע הצליחה..אשדוד תצא עכשיו לסדרה של 8 משחקים מול קבוצות "בליגה שלה", שם היא חייבת למצוא את הנקודות.

ברדע מול דיא סבע (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: משפתי, קנזביץ', בן זקן, ברדע (דוד, 65), עמית ביטון, סולומון, רייכרט, יעקובוביץ' (אווסו, 91), דן ביטון,  אלקרינאווי (כנעאן, 46), דודו ביטון (הורחק 27).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך