בניית דק עץ בגינה – לבד או באמצעות גורם מקצועי?

במידה ובביתכם הפרטי ישנה גינה צמודה, אין ספק כי זכיתם ויש לכם יתרון משמעותי על פני דיירים בדירות ללא חצר או גינה. אחד התוספות הייחודיות בבתים עם גינה זו האופציה להקמת דק עץ בחצר או בגינה. דק עץ זו תוספת מרשימה שתעניק לגינתכם מראה אסתטי יותר, חמים ומזמין.
בניית דק עץ בגינה - לבד או באמצעות גורם מקצועי?

הדק הוא למעשה מעין רצפה העשויה מעץ (בדרך כלל עץ טבעי ומלא) המיועד לבנייה. קיימות חברות וחנויות שונות המספקות עצים לבנייה המיועדים להקמת דק בחצרות הבתים. חשוב לציין כי יש שתי אפשרויות כאשר האמת היא בניית דק עץ באופן עצמאי והשנייה היא לשכור את שירותיה של חברה מקצועית על מנת שתבנה עבורכם את הדק.

האם ניתן להתקין דק לבד או שצריך איש מקצוע?

בניית דק בגינה זו פרוצדורה די מורכבת המצריכה ניסיון והיכרות בעבודה עם חומר הגלם ועם מכשירים המיועדים לבנייה ועיסוק בעץ. אם ברשותכם כלי עבודה מתאימים ואתם מעוניינים לבנות את הדק במו ידיכם, זו אכן אופציה שקיימת אך רצוי שתיקחו בחשבון את ההשלכות השונות. כמו בכל עבודה מורכבת, עליכם לדעת בדיוק איך מבצעים את העבודה.

עליכם לערוך תכנית עוד בטרם התחלת הבניה והעבודה הפיסית. התכניות יאפשרו לכם לדעת מה עומד בפניכם, אם יש צורך להתקין מתחת לדק תוספות שונות או הכנה לחשמל ועוד. אם אינכם יודעים איך לבנות דק עץ בגינת הבית, תוכלו להיעזר במכרים שעשו זאת בעבר אך ככל הנראה עדיף יהיה שתעזרו באנשי מקצוע. ניתן לקרוא עוד על הנושא בקישור הבא:

https://www.hazongroup.co.il/%D7%93%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94/

בניית דק עץ מצריכה מיומנות וניסיון, חברות המתמחות בבניית דקים ובנייה בעץ מסוגלות לבצע את העבודה בפרק זמן קצר, ללא בעיות או שגיאות שנובעות מחוסר ידע או ניסיון קודם.

ישנן חברות המספקות ייעוץ והכוונה למי שמעוניין לבצע עבודה עצמאית של בניית דק אך במידה ואינכם רוצים להתעסק בזה או להסתבך – תוכלו להקל על עצמכם בכך שתשלמו סכום סמלי לחברה המקצועית ותקבלו תוצאה מהירה ומקצועית. לסיכום, התשובה לשאלה האם ניתן להתקין דק לבד או שתצטרכו את עזרתו של איש מקצוע היא לא חד משמעית אלא תלויה בעיקר בכם.

בדרך כלל אנשים יעדיפו שלא להסתבך ולא ליצור בעיות עתידיות בגלל חוסר ניסיון או ידע קודם ולכן הם יפנו לחברה מקצועית. עם זאת, ישנם גם אנשים שהם טובים בכל הנוגע לבנייה בעץ וייצור דק – והם יעדיפו לבצע זאת באופן עצמאי.

כמה יעלה לי לבנות דק לבד לעומת הזמנת שירות של חברה לבניית דקים?

גם על שאלה זו אין תשובה חד משמעית. בדרך כלל הסכום שתדרשו לשלם על בניית דק באמצעות חברה מקצועית תלוי בכמה גורמים כמו :סוג העץ, גודל הדק והמרחב בגינה ועוד. לעיתים, המחשבה היא שבנייה עצמאית תאפשר חסכון אך לפעמים ההפך הוא הנכון ולכן כדאי לבדוק לעומק גם נושא זה בטרם מתחילים בבניית הדק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך