הפעם הקבוצה הייתה רופפת. מכבי אשדוד הובסה במשחק החוזר מול ירושלים

המשחק הקודם בוטל בגלל סל שהיה רופף. במשחק החוזר הייתה זו כל מכבי אשדוד שהייתה רופפת מול הפועל ירושלים והובסה 64:87. היחיד שהגיע היה שושי עם 20 נקודות שלא עזרו.
שושי מאשדוד בצהוב
שושי מאשדוד בצהוב, בין הבודדים שעוד מנסה. (צילום: עודד קרני)

אולי היה עדיף כבר לשחק אז, כשהסל היה רופף. כי אז עוד הייתה קבוצה. עכשיו מכבי אשדוד נראית כמו הסל ההוא – כל הקבוצה רופפת. הפועל ירושלים הגיע למשחק החוזר בגלל "פרשת הסל" שלא היה תקין והביסה בצורה חד צדדית את מכבי אשדוד/באר טוביה 64:87.

מעיין רק מסתכל על בראון. (צילום: עודד קרני)

מכבי אשדוד, שחסרה שוב את ספנסר וייס ואייזק רוזפלט, לא ממש היוותה יריב ברוב שלבי המשחק. יתרון העומק הורגש מאוד כבר בשלבים מוקדמים במשחק, "הדולפינים" הציגו רכות גדולה בצבע וסיימו עם כמות זריקות זהה לשתיים ולשלוש (34:34). ליס שושי היה נקודת האור עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 חסימות, אבל בסגל קצר וכשפול סטול ולנדון מילבורן כל כך רחוקים משיאם, לא היה לקבוצה סיכוי אמיתי. משהו לא טוב עובר על אשדוד ועכשיו הזמן לעצור את זה.

סטול מול פלדין. פתיחה לא טובה לצהובים (צילום: עודד קרני)

מכבי אשדוד/באר טוביה: שושי 20 (5-10 מהשדה, 9-10 מהקו, 12 ריבאונדים, 3 חסימות), סטול 11 (3-9 לשלוש, 5 אסיסטים), טולפסן 10 (4-13 מהשדה), פמברטון 8, מעיין (1-7 מהשדה, 9 אסיסטים) ומילבורן (1-11 מהשדה) 4 כ"א, פלאס 3, לב ופליישר 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך