מחפשים טלפון או צריכים תיקון? יש לנו מקום במיוחד בשבילכם

לפני כחצי שנה נפתחה באשדוד החנות A – Phone, חנות טלפונים עם מעבדת תיקונים, אשר מתמחה בכל סוגי המכשירים. בחנות ניתן למצוא גם מוצרי דיגיטל נוספים ואביזרים למחשבים ניידים, פלאפונים ועוד מוצרים. רפאל יוסבשוילי, הבעלים של המקום: "אצלי בחנות יושרה ואיכות זה מעל הכל"
מחפשים טלפון או צריכים תיקון? יש לנו מקום במיוחד בשבילכם

בעידן שבו הכל סובב סביב דיגיטל וטכנולוגיה, אין אחד שלא מחפש מקום טוב לסדר בו את הפלאפון והמחשב או אפילו להתחדש באחד מהם. לפני כחצי שנה נפתחה ברחוב האורגים 30 באשדוד החנות A – Phone, החנות הינה חנות סלולאר ובה מעבדת תיקונים שעוסקת בכל סוגי המכשירים הניידים. נוסף על כך, החנות הינה גם משווקת מורשית של "גולן טלקום", וניתן לנייד במספר חדש את הקווים לחברה, ללא המתנה בחנות. כמו כן, מעבר לעיסוק החנות בטלפונים, ניתן למצוא גם ראשי דיו וטונרים לכל סוגי המדפסות, לבתי העסק ולבתים פרטיים.

העסק נפתח לפני כחצי שנה והתחיל כעסק של מעבדה ניידת, ע"י רפאל יוסבשוילי. רפאל היה מגיע לבתים של לקוחות ועושה תיקונים שונים, במסכי טלפון ומחשב. לאחר שצבר את אמון הלקוחות ובנה קהל משל עצמו, יוסבשוילי החליט לפתוח את A – Phone. על נושא האמון הוא מרחיב ומסביר על חשיבות ההגינות בשוק זה: "השוק של היום מהניסיון שלי הוא לא תמיד אמין. אצלי חשובה לי קודם כל ההגינות, נכנסים אליי לקוחות אחרי שתיקנו מכשיר בחנות אחרת ולפעמים זה חורה לי מה שעשו למכשיר. אני שומר על הגינות מבחינת השירות, האיכות וכולם מקבלים פה יחס אישי. יושרה ואיכות אצלי זה מעל לכל".

על היחס האישי רפאל ממשיך להסביר ומרחיב על A – Phone כבית עבור הלקוחות: "יש כאן יחס אישי, בניגוד למקום אחר אין פה פקידים, אני מנהל את העסק ואני זוכר כל לקוח ולקוח. אני זוכר במה טיפלתי עבורו גם אם מדובר בלקוח שהיה אצלי לפי חצי שנה. יש כאן בית ללקוחות ולא עוד חנות טלפונים. מבחינת היחס זה בית לטלפונים, השירות והיחס הם העומדים לנגד עיני וכשלקוח מרוצה גם אני מרוצה".

יוסבשוילי טוען כי המחירים הוגנים ועומדים בקו ישיר עם השוק בין אם מדובר בתיקונים או במוצרים נלווים לסלולר ולמחשב. הוא מתאר כי כל מוצר שנמצא בחנות עבר את אישורו באמצעות בחינת סקרים ובדיקות שונות ומבהיר כי מבחינתו לפני שמכניסים מוצר ל- A – Phone הוא צריך לעמוד בסטנדרטים של האיכות והיושר שהוא הציב לעסק מהרגע שהחליט לפתוח אותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך