קו-אנזים קיו 10 – המדריך המלא

אז מי אתה קואנזים קיו 10? מדובר על מולקולה שומנית, שישנו דמיון רב במבנה שלה בהשוואה לזה של וויטמין E המוכר.
קו-אנזים קיו 10 – המדריך המלא

קואנזים קיו 10 חיוני מאד לגוף, תוך שהוא מבצע בו תהליכים עם אנזימים נוספים התורמים לבריאות ולאיזון. הרכיב התזונתי, קיו 10, נוכח בכל תאי הגוף, אך הנוכחות הגבוהה ביותר שלו מתרכזת אל אזור החניכיים, הכבד, המוח ושרירי הלב. המולקולה השומנית מיוצרת בגוף האדם, אך ככל שהגוף מזדקן, כך הוא מאט את הייצור שלה ועל כן יש צורך לצרוך אותה בדרכים חיצוניות – עם כמוסות תוסף מזון.

 

קו-אנזים q10  – המזונות העשירים בו

לשמחתכם, דעו כי תוכלו ליהנות מנוכחותו של קואנזים קיו 10 גם במזונות שאתם אוכלים: אבוקדו, פיסטוקים, בננות, תפוחים ותפוזים, ענבים, דג סלמון, ביצים, בשר בקר, כבש, ברוקלי, בוטנים, תרד, דגנים מלאים וכרובית. שימו לב: על מנת ליהנות כמה שיותר מיתרונותיו ומריכוז גבוה של קואנזים קיו-10, עליכם לאכול את המזונות בצורתם הטרייה ולא בצורתם המעובדת.

 

איך אתם עלולים להרגיש עם מחסור בקואנזים קיו 10?

כשלגוף חסרים דברים, ובעיקר דברים חשובים, הוא לא מתבייש לאותת לכם על כך באמצעות סימפטומים. על כן, במידה ואכן ישנו מחסור בקואנזים קיו 10 אצלכם בגוף, תחושו במניפת סימפטומים לא כל כך נעימים: החל מחולשה פיסית ועד תחושה של דיכאון. סימפטומים נוספים שיכולים לצוף הם קשיים בזיכרון, כאבים באזור הראש ותחושה של רגישות מוגברת. לשמחתכם, עם טיפול במחסור בקואנזים קיו 10, ניתן להעלים את הסימפטומים. איפה קונים כמוסות Q10 ? בבתי מרחקת ובתי טבע נבחרים.

 

מדוע הוא כל כך חשוב לכם?

קואנזים קיו 10 תורם רבות ובצורה ישירה לבריאות שלכם. כך לדוגמא, בריאות המוח שלכם. בכוחו של קואנזים קיו 10 להאט את קצב הזדקנות התאים במוח, תוך שהוא מעניק מעטפת הגנה לתפקודו. בנוסף, תרומתו נוכחת גם באזור החניכיים עם סיוע בסימפטומים אקוטים כדוגמת דימומים, נפיחויות וכאבים.

 

נטילת תוסף המזון מעניקה גם שקט בכל הקשור לתמיכה במערכת החיסונית בגוף, זאת מאחר והוא דואג לספק כמות נכבדת של אנרגיה, הודות לה מונעת המערכת וביכולתה להתמודד עם פולשים ועם זיהומים המנסים לתקוף.

לכניסה לאתר המספק עוד מידע בנושא:

https://www.dietmaster.co.il/%D7%A7%D7%95-%D7%90%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%95-10/

לסיכום: בגיל 25 לערך, הרמה של קואנזים קיו 10 בגוף יורדת והנוכחות שלו אינה ניכרת ברמה מספקת. במקרים שכאלו, מומלץ מאד להשלים את החוסרים עם תוספי תזונה מתאימים המגיעים ככמוסות. לבריאות!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך