למה כדאי לעצב את האריזה של העוגה עם טליס?

אחד הפתגמים שמיוחס לחז"ל הוא אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. אמנם רוב האמרות של אותם חכמים שחיו כאן פעם נכונות גם היום, אבל בכל זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שהעולם שאנחנו חיים בו משתנה כל הזמן, מציע לנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות - ומייחס חשיבות רבה גם לאריזות ולא רק למה שבתוכן.
למה כדאי לעצב את האריזה של העוגה עם טליס?

במיוחד כדאי להשקיע גם באריזה כשמחפשים את הקופסה האידיאלית לעוגה, כדי ליצור את השילוב המושלם בין טעם לאסתטיקה.

רוצים אריזה מעוצבת? בקרו באתר של טליס אריזות

הדגשים העיקריים בעיצוב אריזה לעוגה

עיצוב אריזות לעוגות מחייב תשומת לב למספר דגשים חשובים: קודם כל, חובה לוודא שהאריזה עשויה מחומר איכותי שמחזיק מעמד ושומר על העוגה כמו שצריך. הקרטונים שמתאימים לאריזת עוגות (וגם מוצרי קונדיטוריה אחרים) הם קרטון גלי עבה וקרטון אמריקאי.

הדגש השני הוא נוחות הפתיחה והסגירה של האריזה. כשהלקוח רוצה לאכול את העוגה מן הסתם אין לו סבלנות להתעסק עם אריזות מסורבלות שנתקעות, ולפעמים אריזה כזו גורמת לעוגמת נפש מהמוצר גם אם העוגה עצמה טעימה במיוחד.

הדגש השלישי הוא האסתטי. עוגה היא מוצר מותרות, וכשבן אדם מחליט לקנות עוגה בקונדיטוריה כדי לפנק את עצמו או את היקרים לו, הוא מצפה גם להשקעה בו. באופן טבעי מה שמתבלט לעין הוא האריזה, ולכן רצוי ליצור גרפיקה ייחודית ובנוסף לבחור אריזות שהן לא רק איכותיות בעצמן אלא שגם איכות ההדפסה עליהן היא גבוהה. במקרים רבים נעשה שימוש בלמינציה מסוגים שונים (מט או מבריקה) לשמירה על ההדפס ולשדרוג הלוק האלגנטי.

מיתוג עסקי באמצעות אריזות

אריזות מעוצבות ואיכותיות הן לא רק דרך לספק ללקוחות של הקונדיטוריה שירות ברמה הגבוהה ביותר אלא גם כלי מצוין ליצירת מיתוג עסקי מנצח. כדאי לזכור שבשוק העוגות – וגם בשוק המתוקים באופן כללי ובעצם גם בשוק המתנות, שכן עוגה מעוצבת היא במקרים רבים מתנה לאירוע כזה או אחר – ישנה תחרות קשה מאוד, ולעסק שלא מתבלט קשה מאוד לשרוד ולשגשג.

אריזות קרטון מעוצבות לעוגות – שמתאפיינות באסתטיקה מוקפדת, גימור עדין ומראה שובה לב – מושכות בדיוק את תשומת הלב הרצויה וכל מי שרואה אותן, עוד לפני שהוא בכלל טועם מהעוגה, מתרשם מהרצינות של הקונדיטוריה ומהמחויבות שלה לאסתטיקה. כל אריזה שכזו נחשפת לעיניים רבות, הופכת את שם העסק (שמן הסתם מופיע על גבי האריזה באופן בולט) למוכר ולפעמים מייצרת באופן מידי חשק לעוגה של אותה קונדיטוריה.

אריזות לעוגות – רק ממי שמשלב ניסיון וכישרון

כשמחפשים אריזה לעוגה כדאי להעדיף את מי שמציע את השילוב החשוב בין ניסיון לבין כישרון – כישרון, כדי שהאריזה תהיה ייחודית באמת ותיצור את הרושם הרצוי (ואפילו יותר!), וניסיון, כדי שהתוצאה תהיה הכי איכותית שיש ובעצם תביא לידי ביטוי את הכישרון. טליס אריזות התחילה ממסורת חביבה של נתינת עוגה באריזה שובת לב לבני משפחה וחברים, והפכה לעסק שמשדרג כל עוגה בכמה וכמה רמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך