האם חכם לרכוש משרד להשקעה בשנת 2019?

אם בעבר משקיעי הנדל"ן היו מתמקדים אך ורק בחיפוש אחר דירות השקעה, כיום ישנה מגמה אחרת: כל האפשרויות פתוחות! כך, החלו אותם משקיעים להתעניין גם לגבי השקעות בנדל"ן מסחרי הכוללות השקעות בחנויות, חניונים ומשרדים. האם קניית משרד חדש אכן נחשבת כצעד חכם?
האם חכם לרכוש משרד להשקעה בשנת 2019?

השקעה במשרדים מגלמת בתוכה מניפה רחבה של יתרונות, כאשר אחד היתרונות הבולטים הוא האפשרות הניתנת גם למשקיעים קטנים יותר שרוצים להשקיע אך בסכומים נמוכים יותר בהשוואה לנדל"ן פרטי.

רכישת משרד להשקעה בישראל – מהן העלויות הצפויות?
אם לרגע מבצעים השוואה בין העלויות הצפויות לכם עם רכישת נדל"ן פרטי ובין העלויות הצפויות עם ההשקעה שלכם במשרד, מגלים כי ההשקעות במשרדים מצריכות מכם להשקיע פחות: אם ניקח לדוגמא את המרכז הכלכלי של ישראל, העיר תל אביב, ניתן לראות כי המחיר הממוצע עבור מ"ר במשרד עומד על כ-11,500 שקלים. מנגד, אם תחליטו להשקיע בנכס פרטי למגורים, אתם צפויים לשלם סכום גבוה הרבה יותר

התשואה הצפוייה גם היא אמורה לשמח אתכם כל עוד אתם מעוניינים להשקיע במשרד. התשואה המקסימלית עבור נכס פרטי תגיע לכ-4% אחוזים לערך, בעוד ההשקעה שלכם במשרד יכולה להגיע גם ליותר מכפול – לעשרה אחוזים!

איפה מומלץ לרכוש משרד להשקעה?
מדובר כנראה על השאלה השכיחה ביותר, ובצדק. השקעה בנדל"ן מבוססת על בחירות ועל סיכונים ואת זה חשוב לקחת בחשבון. לכן, לפני שאתם בוחרים להשקיע במשרד, חשוב שתבחנו כמה פרמטרים שונים: ראשית, מהו הרווח הצפוי לכם.

למדריך מקיף על קניית משרדים להשקעה:

https://www.nadlanmaster.co.il/%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%94/

 

לעתים, בבדיקה מהירה שתעשו תגלו כי רווח גדול לא יצא לכם מההשקעה, כך שכל ההשקעה – הכספית והלוגיסטית תלך לשווא. בנוסף, האם האזור בו אתם עתידים להשקיע עתיד להתפתח, וכך גם תוכלו לגבות דמי שכירות גבוהים יותר בהמשך? ככלל, ככל שהמשרד שלכם יהיה באזור מרכזי יותר, כך הוא יהנה מביקוש גבוה יותר.

 

האם כדאי לקנות משרד להשקעה? אלו היתרונות
היתרון הראשון שיש לכם הוא כמובן חוזי השכירות הארוכים. מה שכל משקיע נדל"ן חושש ממנו עם נכס פרטי לדוגמא, הוא שהנכס ישאר ריק לאורך תקופה ארוכה.

לעתים, קשה מאד למצוא שוכרים, כך שעוברים חודשים מבלי שישנה כל הכנסה. עם נכס מסוג משרד אתם יכולים להיות שקטים יותר, זאת מאחר וחוזי השכירות נחתמים לכמה שנים, כאשר עם סיום החוזה המון פעמים ישנו רצון הדדי לחתום לתקופה נוספת.

בנוסף, המון פעמים כשרוצים להשכיר דירה לאדם פרטי, לא באמת יודעים עליו דבר: מהי ההכנסה שלו, עד כמה הוא אמין, מה בעלי הדירות הקודמים שלו חושבים עליו, עד כמה הוא יכול לעמוד בתשלומים וכן הלאה. עם השכרת המשרד שלכם אתם יכולים להיות רגועים יותר, זאת מאחר וקל יותר לבצע בדיקות מקדימות על חברה גדולה מאשר על אדם פרטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך