למה כדאי לרכוש דשא סינטטי בהכל בו לגן?

כל אדם המתגורר בבית פרטי מגיע לנקודה שבה הוא שוקל את האפשרות לטפח את הגינה עם דשא. אם בעבר האפשרות היחידה הייתה להשקיע סכומי עתק בדשא אמיתי
למה כדאי לרכוש דשא סינטטי בהכל בו לגן?

כל אדם המתגורר בבית פרטי מגיע לנקודה שבה הוא שוקל את האפשרות לטפח את הגינה עם דשא. אם בעבר האפשרות היחידה הייתה להשקיע סכומי עתק בדשא אמיתי, הרי שכיום ישנה חלופה נפלאה לאלו מכם שרוצים ליהנות מהדשא, אך מבלי להתחייב לו: הדשא הסינטטי. לפניכם, 4 סיבות טובות מדוע הדשא הסינטטי הינו הפתרון האידיאלי עבורכם, וגם מדוע כדאי לרכוש אותו דרך "הכל בו לגן".

 

  1. הדשא שלכם נשאר ירוק לאורך כל השנה

לא משנה אם הימים הינם ימי חורף גשומים וקרים או שכעת העונה היא עונת הקיץ החמימה: הדשא שלכם נשאר ירוק לאורך כל ימות השנה! נראות של דשא מוריק מייצרת אווירה מטופחת, נעימה וכפרית, ודשא צהבהב ומוזנח לא באמת תורם לגינה שלכם, ובעיקר פוגע בה. כל עוד אתם מתקינים דשא סינטטי במחיר זול דרך "הכל בו לגן", אתם יכולים להיות שקטים כי הדשא שלכם ישאר ירוק לאורך כל ימות השנה!

 

  1. עבודה של גנן? לא במקרה הזה!

במה שונה התקנה של דשא סינטטי איכותי מעבודת גינון של גנן? הדשא הסינטטי לא מצריך כל עבודת תחזוק או טיפוח, והדשא האמיתי כן. כל עוד אתם בוחרים בדשא האמיתי, עליכם לקחת בחשבון כי אתם מכניסים את עצמכם למעגל הוצאות לא קטן בכלל, המבוסס על מאות שקלים בחודש עבור עבודת הגנן. עם הדשא הסינטטי כל הנדרש מכם הוא להשקיע באופן חד פעמי בלבד ברכישת הדשא ובהתקנתו, מבלי שאתם מחוייבים לכל שירות נוסף. גם ללא תחזוק כאמור, הדשא שומר על צורתו האחידה וצבעו נשאר זהה.

 

  1. גם לסובלים מאלרגיה לדשא מגיע דשא!

ישנה קבוצה לא קטנה בכלל של אנשים הסובלים מאלרגיה לדשא. אותם אנשים נמנעים מלהגיע לפארקים הגדולים וגם כמעט תמיד בוחרים שלא לשלוח את ילדיהם לגינות הציבוריות. הסיבה היא כמובן אותה תגובה אלרגית שיכולה להיות תחושות של גרד ועיקצוצים שלא נותנים נחת. אין כל סיבה שבבית הפרטי שלכם לא תיהנו מנראות הדשא, זאת מאחר וישנו הדשא הסינטטי שהינו חלופה ראויה בהחלט לדבר האמיתי.

 

  1. אותה הנראות, רק בלי חרקים

ומעבר לכך, לא ניתן לדבר על הדשא הסינטטי גם מבלי לדבר על אחד היתרונות הגדולים ביותר: אנשים שבחצר ביתם דשא אמיתי, מלינים לא אחת על חרקים רבים הנמצאים בתוך הדשא – מתולעים ועד קרציות. כך, ישיבה על הדשא הופכת מאד לא נינוחה ולא שקטה, זאת בעקבות הידיעה כי בכל רגע נתון חרק או כל בעל חיים אחר יכול לטפס עליכם. עם השקעה חד פעמית בלבד של דשא סינטטי במחיר מבצע משתלם, אתם מקבלים את הנראות המוריקה והכפרית של הדשא, מבלי שאתם צריכים לשלם כספים רבים לגנן, לכסח את הדשא בעצמכם או לחשוש מחרקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך