5 דברים שחייבים להקפיד עליהם כאשר משפצים את הדירה

5 דברים שחייבים להקפיד עליהם כאשר משפצים את הדירה
  1. דעו היטב אל מול מי אתם עומדים

לא כל אדם שמחזיק מברשת ודלי צבע יכול לקרוא לעצמו קבלן שיפוצים. אתם משקיעים לא מעט כסף במטרה לשדרג את הבית שלכם, כך שחשוב לדעת שאתם משקיעים את הכסף במקום הנכון. על כן, רגע לפני שאתם חותמים על הסכם העבודה, דרשו מהקבלן להציג לכם תעודה המעידה כי הוא קבלן שיפוצים רשום ומוסמך. הידיעה כי אתם עובדים אל מול איש מקצוע מוסמך תעניק לכם שקט נפשי וראש שקט לאורך כל התהליך.

 

  1. חתמו על הסכם עבודה מסודר

המון פעמים יוצאים לדרך עם עבודת השיפוצים כאשר שני הצדדים מרגיעים זה את זה עם "יהיה בסדר". אז זהו, שאתם לא יכולים לדעת שיהיה בסדר מבלי שתחתמו על הסכם שמבטיח שזה אכן מה שיהיה. הסכם העבודה הוא הסכם שאמור להיות משודך גם לכתב הכמויות שבו מפורטת כל העבודה שעומדת להתבצע אצלכם. הסכם שכזה כולל בתוכו את תהליך תחילת העבודה וסיום משוער של עבודה, תכניות של השיפוץ העתידי, המחיר הכולל, מספר אנשי הצוות, התחייבות של הקבלן ושלכם וכדומה.

 

  1. מחירים יקרים משקפים עבודות איכותיות? לא תמיד

המון פעמים לקוחות מעדיפים לשלם ביוקר משום שכך הם בטוחים שהם מקבלים את הטוב ביותר. האם מחיר יקר משקף בהכרח את הטוב ביותר? חד וחלק, לא. עליכם להיצמד אל חברה המציעה את המחירים הממוצעים והנוחים ביותר. הסיבה? זו תהיה החברה האמינה ביותר. קבלנים וחברות שיציעו לכם מחירים גבוהים משקפים עצמם כלא אמינים, ואיתם בכל מקרה לא כדאי לכם לעבוד. שיפץ דירה עם חברת המשפצים בישראל מעניק לכם את השידוך המושלם שבין עבודה מקצועית ובין מחירים הוגנים.

 

  1. משפצים דירה מרוהטת? עטפו אותה בניילונים

זה לא סוד שקל יותר לשפץ דירה ריקה, אך גם ניתן בהחלט לשפץ דירות מרוהטות. סגרתם עם קבלן שיפוצים מוערך שיפוץ מטבח בזול? דאגו לעטוף את ארונות המטבח ואת כל מוצרי החשמל בניילון. השיפוצים כוללים שימוש בחומרים שונים כמו צבע לדוגמא בעת שצובעים את הקירות, כך שיהיה חבל שצבע יגיע במגע עם אחד האביזרים במטבח. עטיפת הדירה או החלל הספציפי בניילון הינה באחריות הקבלן המבצע, כאשר האחריות שלכם היא להוציא מהדירה חפצים שלא תרצו שיהיו בה במעמד השיפוץ.

 

  1. התנצלו בפני השכנים על אי הנוחות הזמנית

לא משנה כלל אם אתם עתידים לבצע שיפוץ מקלחת קטן או שיפוץ לכל הבית. כל עוד הדירה שלכם הינה חלק מבניין דירות משותף, דאגו לשים פתק על לוח המודעות שבו אתם מתנצלים בפני הדיירים על אי הנוחות הזמנית. מטבע הדברים, הקבלנים עתידים לקדוח ולדפוק על הקירות, כך שהשכנים עתידים לשמוע מעט רעשים שאינם פס הקול הקבוע שהם רגילים אליו. שמרו על שכנות טובה, גם במעמד השיפוץ שלכם.

צריכים לבצע שיפוץ? בחרו עיר ממנה תרצו להזמין קבלן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך