מרום מור – אמן הדה ז'ה וו במופע חדש

מרום מור - אמן הדה ז'ה וו במופע חדש

אפשר לומר כי ריבוי תכניות הכשרונות בארץ ובעולם כבר גרם לכל אחד מהצופים להרגיש מוצף. אותה תחושה באה בסופו של דבר לידי ביטוי בכך שכבר קשה להתרגש, ובטח שקשה מאד להפתיע. לצד זמרים בעלי קול ייחודי, רקדנים המביעים את הרגש באמצעות תנועה ואפילו שפים מוכשרים שכבר פשוט קשה להיות מופתעים מהם, נדמה כי ישנו תחום אחד שמאז ומעולם יצר תגובה חיובית בקרב הקהל: עולם הטלפתיה והחושים. בכדי ליהנות ממופע בניחוח בינלאומי אינכם צריכים להזמין כרטיס טיסה ולבדוק שהדרכון בתוקף, אלא שכל הנדרש מכם הוא להזמין אל האירוע שלכם אמן טלפתיה כמו מרום מור.


מארחים אירוע? עשו זאת על הצד הטוב ביותר!
הישראלים אוהבים לחגוג, והמון פעמים נדמה כי לא באמת צריך תמיד סיבה למסיבה. עם כל אירוע שאתם חוגגים – קטן או גדול, עסקי או פרטי, דעו כי יש לכם אפשרות לקחת אותו הכי גבוה שאפשר. אמן חושים עם המלצות וניסיון בינלאומי הוא אמן שיכול להפנט את הקהל שלכם, לתרום לתדמית שלכם עם מופע יוקרתי ולהבטיח כי האירוע שלכם יזכר בלבבות האורחים לעוד שנים רבות. האמן הבינלאומי מרום מור צבר לעצמו מוניטין בכל חמשת היבשות, וכעת הוא מפזר את הקסם הייחודי שלו בבית – בישראל.

 

מה כל כך מרגש אנשים בדה ז'ה וו?

המופע המוביל של מרום – אמן חושים מומלץ לאירועים, הוא מופע הדה ז'ה וו. במופע הוא מצליח לשלוט במימד הזמן, ולהעביר את האורחים באירוע שלכם חוויה שסביר להניח שהם כבר טעמו ממנה. כל אחד מכיר את התחושה המוזרה, המסתורית והמסקרנת, שצפה בעת שישנה תחושה כי אירוע שחווים בהווה כבר נחווה בעבר. מרום שולט בזמן באמצעות מופע ייחודי שקיבל ביקורות נפלאות ונחתם בכל פעם במחדש בתשואות אדירות. תנו גם לעצמכם ליהנות ממופע סוחף בסטנדרט שפשוט לא הכרתם!

בשונה ממופעים אחרים בהם הקהל הינו קהל פאסיבי, במופע זה הקהל הינו חלק בלתי נפרד ממהלכו! לאורך המופע יודגמו קטעים נבחרים עם מתנדבים מהקהל, כך שההתרגשות, ההתלהבות והאנרגיות באירוע הופכות גדולות יותר ועוצמתיות יותר. מסע במנהרת הזמן? מתחיל ממש עכשיו!

 

עוד הרבה לפני האירוע שלכם – צפו במרום!

ישנם המון דברים שתהיו מוכנים להתפשר עליהם, אך לבטח לא תהיו מוכנים לקנות חתול בשק לאירוע שלכם. אם גם אתם רוצים לקבל טעימה ממה שמחכה לכם, תוכלו לצפות בקטעים נבחרים של מרום בפעולה מתוך אירועים גדולים בהם הוא כיכב. ישנן אטרקציות וישנם מופעים שאתם צריכים במידה רבה להמר עליהם, אך כאן אתם מהמרים על בטוח! המופע מתאים עצמו במידה רבה אליכם ואל אופי האירוע, וניתן לערוך אותו במסגרות ביתיות או פרטיות, אך גם במתחמי אירועים גדולים, חדרי ישיבות וגם תחת כיפת השמיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך