הובלת דירה – כמה זמן זה לוקח וכמה זה עולה

אצל כל מי שעומד לעבור דירה צצות שאלות רבות בנוגע להובלה. בעיקר אנחנו רוצים לדעת כמה היא תעלה לנו וכמה זמן היא תימשך. כדי לענות על שתי השאלות המתבקשות חברת הובלות רצינית קודם כל תשאל אתכם כמה שאלות, ועל סמך המידע הספציפי תיתן לכם הצעת מחיר והערכה לגבי טווח הזמן.
נבט על בניין

אצל כל מי שעומד לעבור דירה צצות שאלות רבות בנוגע להובלה. בעיקר אנחנו רוצים לדעת כמה היא תעלה לנו וכמה זמן היא תימשך. כדי לענות על שתי השאלות המתבקשות חברת הובלות רצינית קודם כל תשאל אתכם כמה שאלות, ועל סמך המידע הספציפי תיתן לכם הצעת מחיר והערכה לגבי טווח הזמן.

מה משפיע על משך ההובלה?

4 הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על משך ההובלה הם:

* גודל הדירה וליתר דיוק כמות הארגזים ושאר הציוד שאתם לוקחים אתכם: מקרר, מכונת כביסה, שולחנות גדולים וכו'. ככל שיש יותר פריטים להעביר כך צריכים יותר עובדים – חשוב לוודא עם חברת ההובלה כמה אנשים יגיעו אליכם ביום המעבר כדי שהוא לא יהפוך ליום ארוך מדי.

* הקומה שבה נמצאת הדירה שממנה אתם עוברים וגם הקומה שאליה אתם עוברים. מעליות בשני הבניינים חוסכות זמן רב.

* המרחק בין שתי הנקודות. העברת דירה מתל אביב לאשדוד תיקח יותר זמן כמובן בהשוואה להובלה מתל אביב לבת ים.

* פריטים מיוחדים – אם יש לכם פסנתר כנף, ג'קוזי או כל פריט אחר שמחייב התייחסות מיוחדת, קרוב לוודאי שההעברה תתארך. במקרים כאלה מחירי הובלת דירות הם גבוהים יותר ובמיוחד אם צריך מנוף.

איך לקצר את הזמן עד לסיום ההעברה?

באופן טבעי הרצון הוא לסיים את ההובלה מהר ככל האפשר – גם מי שעובר דירה רוצה כבר לראות את כל הרכוש שלו בבית החדש, וגם המובילים רוצים לגמור את יום העבודה (או לעבור להובלה הבאה, אם מדובר בעונה העמוסה…)

כדי שההובלה לא תימשך יותר מדי זמן חשוב להכין את כל הארגזים ולוודא שכל הפריטים ארוזים עוד לפני שהמובילים מגיעים – כדי לא לעכב אותם. אם אתם צריכים עזרה באריזה או עוד קרטונים, כדאי לתאם עם חברת ההובלות שבחרתם כמה ימים מראש.

עוד גורם שעלול לעכב את המעבר הוא קושי למצוא חנייה – גם בנקודה שממנה יוצאת ההעברה וגם בנקודה שאליה מגיעים. אם יש לכם דרך להבטיח חנייה פנויה במקום שקל להעביר אליו את כל הארגזים והציוד – עשו זאת ותחסכו זמן יקר גם לעצמכם וגם למובילים.

איך נקבע מחיר ההובלה?

מחיר ההובלה מושפע מכל הפרמטרים הנ"ל שמשפיעים גם על משך ההובלה. בנוסף ישנם הבדלים במחיר בהתאם ליום בחודש שבו אתם רוצים לעבור דירה – בימים הראשונים בכל חודש, וגם בימים האחרונים, ידרשו מכם מחיר גבוה יותר (בגלל הביקוש הרב), ולכן אם אתם יכולים לחכות לאמצע החודש כדאי לעשות זאת.

כדי לא לשלם יותר מדי, בדקו פה כמה עולה להוביל דירה עם מאפיינים דומים לזו שלכם. בכל מקרה כשמחפשים הובלת דירה מחירים מומלצים בכתבה זו מתייחסים לכמות פריטים ממוצעת וכשיש מעליות בשני המקומות:

דירת חדר – 350-450 ש"ח

דירת 2 חדרים – 600-800 ש"ח

דירת 3 חדרים – 1000-1400 ש"ח

דירת 4 חדרים – 1500-2000 ש"ח

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך