למה מזמינים הרחקת יונים מאתר המדביר שמציל

הדרכים היעילות ביותר להרחקת היונים מביתך- המדריך המלא
למה מזמינים הרחקת יונים מאתר המדביר לצרחן

יונה היא סמל להרבה דברים חיוביים – סמל לשלום כולל שעוד יבוא, סמל לזוגיות יציבה והרמונית ("כמו זוג יונים"), כשנח רצה לדעת אם נגמר המבול הוא שלח יונה והיא חזרה עם עלה של זית, בעבר השתמשו בסוג הזה של הציפורים לשליחת דואר, ועוד. אבל כשהן מתנחלות אצלנו במרפסת, מסתובבות במסתור הכביסה ומשאירות מזכרת לא נעימה על הבגדים או מתעופפות מתחת לגג רעפים, כדאי להרחיק אותן – והכי כדאי להרחיק אותן עם איש מקצוע שמצאתם באתר המדביר שמציל.

כל השיטות להרחיק יונים לא רצויות מהבית שלנו

סיבה אחת חשובה שבגללה כדאי להיכנס לאתר הנ"ל ולחפש שם מומחה להרחקה של יונים היא שיש כמה וכמה שיטות לבצע את הפעולה הזאת. לכל אחד העדפות אחרות, וכדי להיות בטוחים שאתם מוצאים מומחה בשיטה שהכי התחברתם אליה, רצוי להגיע לאתר שרשומים בו הרבה אנשי מקצוע.

רשת

שיטה אחת לסילוק יונים מזיקות היא באמצעות מתיחת רשת. הרשת – שמגיעה בכל גודל שתרצו וברמות עמידות שונות – מונעת מהיונים את הגישה למקום שהן רוצות לקנן בו. זהו פתרון פשוט ואפקטיבי, אבל מצד שני הוא עלול לכער את הבית. אם למשל יש לכם מרפסת שאתם אוהבים לשבת בה עם כוס קפה, הרשת פחות מתאימה.

דוקרנים

עוד דרך נפוצה מאוד של הרחקת יונים היא באמצעות הנחת דוקרנים על קצה הגג, אדן החלון או כל מקום אחר בבית שהיונים רוצות לעמוד עליו. אפשר לבחור בין דוקרנים מפלסטיק לבין דוקרנים מנירוסטה בכל מיני דגמים.

חשוב להדגיש שהדוקרנים פוגעים ביונים רק במקרים נדירים מאוד, ובדרך כלל הם פשוט מונעים מהיונה לעמוד במקום שבו אתם לא רוצים שהיא תעמוד. פתרון דומה הוא קפיץ ארוך שאותו מותחים לאורך מעקה כך שהיונים לא יוכלו לעמוד שם בנוחות ויחפשו מקום אחר.

דחליל

כשאנחנו שומעים את המילה דחליל בדרך כלל תעלה לנו בדמיון תמונה של דמות גדולה עשויה קש – אבל במציאות מדובר בדמות של עוף דורס שהיונה מפחדת ממנו. זהו פתרון אסתטי שגם יכול להיות יעיל, ובמיוחד אם הדמות משכנעת, אבל מצד שני היונה עלולה לגלות שהדחליל לא באמת יכול לפגוע בה…

גלי קול

מכשיר מתוחכם שמזהה תנועה של יונים ואז מפעיל מיד קולות של עוף דורס. היתרון הוא שהמראה של הבית לא משתנה, והחיסרון הוא שהמכשיר יחסית יקר. בכל מקרה כדאי לדעת שהצלילים הם בתדר כזה שרק יונים יכולות לשמוע ומי שגר בבית בכלל לא מרגיש אותם.

הצעות מחיר משתלמות – רק מאנשי מקצוע איכותיים

הסיבה העיקרית השנייה לכך שכדאי להזמין הרחקת יונים דרך הפורטל הוותיק שמתמחה בכל תחום הרחקת המזיקים היא שבדרך הזו תוכלו לקבל הצעות מחיר רבות – כולן מאנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. כשאתם יודעים בוודאות שבכל מקרה יגיע אליכם הביתה מישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה ויטפל בבעיה עד שהיא תיפתר באופן הטוב ביותר, אפשר לבחור בראש שקט הצעה זולה וליהנות משירות הרחקת יונים במחיר משתלם במיוחד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך