יובל נעים: "זה המקום אליו רציתי להגיע"

מאמנה החדש של הקבוצה שהתנאים סוכמו איתו אתמול בלילה, מבהיר להיכן הגיע. כמו שזה נראה בינואר הוא יביא לפחות 3 שחקנים אולי 4.
יובל נעים: "זה המקום אליו רציתי להגיע"
נעים ואחיון באימון בשישי

יובל נעים, העביר את אימון הפתיחה שלו כמאמנה החדש של מ.ס אשדוד, עד לתום העונה הנוכחית. עם יובל ימשיך לעבוד כל הצוות, כולל עוזר המאמן משה אוחיון, שהיה עוזרו של בובי מילבסקי ואליו יצטרף גם עוזרו אלי לוי,שהולך איתו שנים רבות.

נעים אמר בתום האימון: ״אשדוד זה המקום אליו רציתי להגיע ואני מרוצה. יש הרבה עבודה לעשות ואני בטוח שעם העזרה של כולם נצליח להשיג את המטרות שלנו. אני יודע שהשחקנים פה מבינים מה נמצא על הפרק ומה אנחנו צריכים לעשות ואני מקווה מאד שנראה את זה כבר במשחק הקרוב מול קרית שמונה״.

כמו שזה נראה, נעים שכבר ערך אסיפת קבוצה הבוקר, לאחר שסוכמו איתו התנאים אתמול בלילה, הבהיר מדוע הגיע, גם לשחקנים.   נראה שהוא יביא בינואר לפחות 3 או אפילו 4 שחקנים חדשים.

איצטדיון הי"א עבר שזרוע.

יובל יכין את הקבוצה למשחק מול קרית-שמונה ביום שבת הבא, כשהקבוצה תשחק באיצטדיון הי"א, שעבר שזרוע. מי שלא נכחו באימון בגלל פציעות או מחלה הם, גדי קינדה, בנצי מושל וחן עזריאל. שלא ברור אם האחרון יוכל לשחק מול קרית-שמונה בגלל קרע. מוחמד כנעאן, שהגיע לנוער, יעבור להתאמן וגם לשחק עם הקבוצה הבוגרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך