כתב אישום נגד צעיר מאשדוד שהצית פאב באזור התעשיה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד טדלה טפטה, בן 30 תושב אשדוד, אשר הצית פאב בעיר לפני כ-10 ימים
כתב אישום נגד צעיר מאשדוד שהצית פאב באזור התעשיה
צילום: גוברות המשטרה

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, בלילה שבין 8.11.18 לבין 9.11.18, בילה הנאשם בפאב באשדוד ומסיבה שאינה ידועה במדויק למאשימה, בשלב כלשהו, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להצית את הפאב.

בסמוך לשעה 09:45, חזר הנאשם לפאב, אשר היה סגור באותה העת, כשהוא מצויד בבקבוק ובו בנזין, נכנס אל סככת הכניסה לפאב, שפך את תכולת הבקבוק על תריס הגלילה ממתכת של הפאב ועל דופן הסככה, מפתח הפאב ועד לכניסה לסככה, ויצא מהמקום.

זמן קצר לאחר מכן, שב הנאשם אל הפאב, עם סיגריה דלוקה בידו והשליך את הסיגריה שאחז בידיו על החומר הדליק ששפך. משהבחין הנאשם כי האש טרם פרצה בפאב, הרים הנאשם את הסיגריה והצית באמצעותה את דופן הסככה.

כתוצאה מכך, האש התלקחה במקום והנאשם עזב את המקום. עוברי אורח אשר הבחינו בדליקה, כיבו את האש שניצתה במקום באמצעות מטפי מים והזעיקו את כוחות המשטרה למקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת הצתה.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך