ביום חמישי: סרטים בעשרה שקלים ביום הקולנוע

כרטיס קולנוע ב-10 שקלים ביום הקולנוע שיתקיים ביום חמישי הקרוב, בין הסרטים שיוקרנו: "ראלף שובר את האינטרנט", "רובין הוד", "מועדון הכסף", "דוקטור קנוק" ו"קריד 2"
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

ביום חמישי הקרוב י ב-22/11 יתקיים יום הקולנוע בפעם השישית בישראל, כל הכרטיסים ימכרו במחירים מיוחדים: 10 ש"ח בלבד לסרט רגיל ו-14 ש"ח לסרטי תלת מימד (לא כולל משקפיים). כמו כן, הרשתות יציעו מחירים מיוחדים לסרטים שיוקרנו באולמות IMAX ,4D ו־VIP.

ביום הקולנוע ישתתפו כ-45 בתי קולנוע ברחבי הארץ וכמובן גם באשדוד והם יציעו הקרנות על לא פחות צ-380 מסכים. בין המשתתפים נמצאות הרשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, לב, רב חן וגלובוס מקס.

בין הסרטים שישתתפו במצבע: "המשפחה שלי", "אלמנות", "משמורת", "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלווד", "ראלף שובר את האינטרנט", "רובין הוד", "מועדון הכסף", "דוקטור קנוק" ו"קריד 2" וגם הסרטים הישראלים: "סיפור אחר", "שרוכים" ו-"אין בתולות בקריות". בשנה שעברה יום הקולנוע היה הצלחה אדירה כשקרוב לרבע מיליון איש ביקרו באולומות הקולנוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך